Gå til innhold

Facebook. Hjelp. Hva har jeg surra til nå da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regestrerte meg på facebook på emailen min men skrev da fornavnet mitt og ett annet kallenavn. Grunnen er fordi jeg er redd for at noen får informasjon om meg ol. Så kom jeg på at folk får jo uansett mitt fulle navn feks. i telefonkatalogen og på skattetaten og sånn. Men så så jeg meg rundt på facebook og det er jo mange mennesker der og alle har jo fullt navn. Og det vil jeg også. Går det ann å forandre navnet sitt der øverst?

Eller må jeg slette meg ut av facebook og melde meg inn igjen rett etterpå? med riktig fulle navn :D

Jeg ønsker helst å ha den samme emailen min fordi jeg oppdaga at mange nettvenner hadde spurt om å bli vennen min der inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg finner ingen steder der jeg kan slette meg på facebook. Og hvis jeg evt får til å slette meg sletter jeg også alle de jeg har lagt til av venner? jeg har ikke trykket på legg til som venn ennå. Fordi hvis jeg må slette profilen så kanskje alle på lista blir sletta.

Hjelp meg. Jeg har drete på draget igjen...

Skrevet

Du kan endre navnet ditt ved å gå inn på Innstillinger/settings eller hva det nå heter (jeg bruker et annet språk), og deretter Navn/Name eller noe lignende.

Menyen innstillinger finner du oppe til høyre, på den mørkeblå linjen, rett til høyre for der navnet ditt står.

Nederst på første fane i innstillinger er det et valg jeg tror betyr at man kan slette seg fra facebook - da forsvinner din profil, og du forsvinner fra vennelistene til dine venner, men du sletter såklart ikke dine venners profiler.

Skrevet

Går ikkje an å slette facebook kontoen, kan bare deaktivere den.

Innstillinger/kontoinnstillinger - navn (endre) så ordner du navnet ditt der.

Heilt nederst på samme sida kan du deaktivere kontoen din.

Skrevet

Joda, du kan slette kontoen, men det trenger du jo ikke nå når du vet hvordan du kan bytte navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...