Gå til innhold

finne gutter på byen

Gjest :(

Anbefalte innlegg

Nå skjedde det igjen.

Var på byen i dag med venninnegjengen. Noen har kjærester, noen single. På vors er alt bare moro. På begynnelsen på byen holder alle sammen, og danser og har det gøy på utestedet. Men etterhvert begynner jentene å finne gutter å prate med osv. Mens jeg bare vandrer rundt, for å virke opptatt. Jeg vet at jeg har utsendet med meg, så skjønner ikke hvorfor jeg har så problemer med å finne meg en gutt å prate med?

Har dere noen forslag? Skal jeg bare gå rundt i lokalet og titte etter interessante gutter, eller hvordan kommer dere i prat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skjedde det igjen.

Var på byen i dag med venninnegjengen. Noen har kjærester, noen single. På vors er alt bare moro. På begynnelsen på byen holder alle sammen, og danser og har det gøy på utestedet. Men etterhvert begynner jentene å finne gutter å prate med osv. Mens jeg bare vandrer rundt, for å virke opptatt. Jeg vet at jeg har utsendet med meg, så skjønner ikke hvorfor jeg har så problemer med å finne meg en gutt å prate med?

Har dere noen forslag? Skal jeg bare gå rundt i lokalet og titte etter interessante gutter, eller hvordan kommer dere i prat?

Sorry, men gi opp, det har har jeg gjort. Eneste muligheten er å treffe noen som kjener noen.... men er det ingen i samme vennegjeng eller noen som kjenner noen er det bare å gi opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Men det jeg kanskje egentlig vil frem til, er hvordan ha det gøy på byen uavhengig av venninnene mine. Altså, med en gang de forsvinner, og jeg er alene, så kjeder jeg meg. Kan jo ikke danse med meg selv liksom. og har ingen å prate med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må nok se deg litt mer rundt og prøve å få øyekontakt med en gutt du synes ser interessant ut. Smil til han noen ganger. Da kommer han som regel bort til deg ganske snart. :) Grunnen til at det ikke allerede kommer gutter bort til deg, er sikkert fordi du ubevisst har en utilnærmelig utstråling. Det har jeg hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe der. Jeg har nok et usynlig gjerde rundt meg! Hehe. Skal ut i dag og, og skal prøve å endre væremåte litt. Tror jeg kan virke litt overlegen på byen, men i virkeligheten er jeg bare litt sjenert. Hvordan endret du deg? Får gjøre nytt forsøk i dag da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sier noe der. Jeg har nok et usynlig gjerde rundt meg! Hehe. Skal ut i dag og, og skal prøve å endre væremåte litt. Tror jeg kan virke litt overlegen på byen, men i virkeligheten er jeg bare litt sjenert. Hvordan endret du deg? Får gjøre nytt forsøk i dag da:)

Man må bare løsne litt mer på smilebåndet. Og når du beveger deg i lokalet, så gå gjerne litt sakte. Ikke stresse, men vær avslappet, smilende og tilfreds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hun ikke heller gå bort selv da?

Det kan hun selvfølgelig. Men dersom man ikke av natur er noe pågående, blir det litt unaturlig. Jeg ønsker iallfall ikke å gi inntrykk av at jeg er motsatt av det jeg egentlig er. Jeg er vennlig og imøtekommende, men liker ikke å trenge meg på gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå og prat med han som står i hjørnet og ike snakker med noen.

Men han er jo dritkjedelig. Hun vil jo mye heller ha han kriminelle kosovoalbanern som er fetter av dørvakta på utestedet og som har gitt hele venninnegjengen noe å snakke om.

Endret av waco
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå og prat med han som står i hjørnet og ike snakker med noen.

De er ikke til å knulles, men til å gifte seg med når man har fylt 35 og har knullet nok til å bli lei av det!

Gutten i hjørnet bør få seg en utdanning og en godt betalt jobb så han kan finansiere hus, bil og alle løsungene til sin fremtidige kone i 20 år til hun stikker av med en greker på sydentur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjedde det igjen.

Ikke lett det der. Men prøv å ikke vandre rundt! Om du vandrer rundt og ser opptatt ut, er det jo ikke så rart at ingen fysisk hopper foran deg og prøver å slå av en prat. Om du står i baren eller et annet sted - rolig - og kanskje prøver å se ut som du vil at noen skal snakke til deg, så ordner nok det seg raskt. Jenter blir vel jevnt over tilsnakket av langt flere gutter, enn hva gutter blir av jenter på byen. Kvaliteten på gutta kan det kanskje være så som så med men. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skjedde det igjen.

Har det akkurat som deg! Og mye handler om utstråling! Virker man utilnærmelig og opptatt, er det lite sannsynlig at noen tar kontakt med deg, akkurat på samme måte som når man står sammen med en stor vennegjeng.

Men så er det jo også vanskelig å "komme seg ut der", når man faktisk er litt sjenert. Har selv opplevd å vandre rundt på uteplassen bare for ikke virke helt alene :P Men det må nok slutte hvis man faktisk vil treffe noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_j19_*

Jeg har aldri hatt det problemet. Men det er vel bare å se litt alene ut og prøve å få kontakt med noen. Hvis du sitter alene et sted er det vel noen som kommer bort til slutt, og du får bare håpe han er kjekk og :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Noen ganger er jeg kjempegira på byen og danser rundt, snakker med og smiler til alle osv, da møter jeg som oftest en del gutter. Kan vel egentlig si det sånn at jeg har ganske lett for å møte gutter når jeg er full :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...