Gå til innhold

Hva synes dere om disse skoene?

Gjest j19

Anbefalte innlegg

Det der er jo enkle hæler å gå i.

Og det er jo bare å gå rundt i huset med hæler og øve så blir du flinkere til å gå i det.

Ok, kom kanskje litt dårlig frem. Jeg har ikke mulighet til å gå i slike hæler pga. dårlig rygg. Men jeg ser veldig mange andre som ikke kan å gå i høye hæler, selv om de bare er 5 cm høye. Ja, de kan sikkert lære, men det ser ikke ut som om det øver så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_j19_*
Ok, kom kanskje litt dårlig frem. Jeg har ikke mulighet til å gå i slike hæler pga. dårlig rygg. Men jeg ser veldig mange andre som ikke kan å gå i høye hæler, selv om de bare er 5 cm høye. Ja, de kan sikkert lære, men det ser ikke ut som om det øver så mye.

Kjipt da :|

De Vagabond-skoene ser ikke spesielt fine ut på forresten, hvertfall ikke på hun her:

http://www.bloglovin.com/m/44240192/0

:/

så jeg skal nok ikke kjøpe de.

synd, for de hadde vært så brae konsert-sko..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Jeg gir jo egentlig faen i hva dere mener, men er gøy å høre meninger uansett. :)

Hva synes du om disse skoene:

http://i30.tinypic.com/rmmafl.jpg

?

Dette er vel Roots/Eurosko? Uansett, de hadde i fjor vinter sko som lignet veeeldig på disse, bare at sålen var sort, og tror ikke den "stakk utfor" bak ved hælen... Noen som vet åssen jeg snakker om? Bilde? Og noen som har modellnr på dem? Har tenkt på dem i ett år...! Angrer sånn at jeg ikke kjøpte dem, har sutte på finn.no og sett- but no luck :sukk:

Så ja, synes de er stilige- men vil helst ha de fra i fjor :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen som likner litt på det første paret, fra Vagabond, som jeg egentlig aldri klarer å bestemme meg for om er fine eller ikke, men som jeg liker veldig godt likevel og bruker ganske ofte :ler: De jeg har er et par år gamle, har lys naturgummisåle og er i glatt skinn, så de er litt lettere enn de du linket til. De Vagabondstøvlettene du linker til synes jeg har fin fot, men jeg synes det blir for massivt med kilehælen. Egentlig får du vel bare prøve dem, noen ganger ser og føles skoene riktigere på enn på bilder. Eller motsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Gjest_Incana_*

Jeg synes ikke hælen var noe fin, ikke passet den ikke heller. Men de er jo selvfølgelig bedre å gå i, ikke noe særlig å gå i stiletter i 1 meter snø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...