Gjest j19 Skrevet 11. september 2009 #1 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg gir jo egentlig faen i hva dere mener, men er gøy å høre meninger uansett. Hva synes du om disse skoene: http://i30.tinypic.com/rmmafl.jpg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 11. september 2009 #2 Del Skrevet 11. september 2009 Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TipsyTopsy Skrevet 11. september 2009 #3 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Fine. Har sett på dem selv. Er det de fra Roots? Endret 11. september 2009 av TipsyTopsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest j19 Skrevet 11. september 2009 #4 Del Skrevet 11. september 2009 Fine. Har sett på dem selv. Er det de fra Roots? Ja, de er fra Roots, selges på Euro Sko og DNA i hvertfall, 799 kr tror jeg de koster. Jeg synes og de er fine, men er ikke helt fornøyd med hælen, synes den er litt for lav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TipsyTopsy Skrevet 11. september 2009 #5 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Vel, hvis man er usikker blir man mest ofte ikke fornøyd .. (sånn er det med meg i allefall). Selv syns jeg dem er ganske fine. Endret 11. september 2009 av TipsyTopsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 11. september 2009 #6 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg syns de var kjempefine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villkatt Skrevet 12. september 2009 #7 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg likte dem ikke, men tanken er god! "Fin(e)sko" med høy hæl som tåler vinteren er jo noe alle og enhver ønsker seg! Men disse var for grove til å ha så høye hæler på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest j19 Skrevet 12. september 2009 #8 Del Skrevet 12. september 2009 De ligner litt på Marc Jacobs-skoene fra 2007. Derfor lurer jeg på om de kanskje er litt utdaterte nå.. Jeg liker det når man kombinerer grovt og feminint Men skulle jo ønske hælen var høyere, liker ikke mellomting av flatt og høy hæl så godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest j19 Skrevet 12. september 2009 #9 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Hva synes dere om disse da: http://vagabond.com/vagabond_product.aspx?...-240&color= ? Og har noen sett de i butikk? Endret 12. september 2009 av j19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 12. september 2009 #10 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg gir jo egentlig faen i hva dere mener, men er gøy å høre meninger uansett. Hva synes du om disse skoene: http://i30.tinypic.com/rmmafl.jpg ? Jeg liker dem godt, og synes hælen er helt passe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #11 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg synes det var grusomme. Fikk ikke opp noe bilde på Vagabond linken forresten. Bare "no image available" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 12. september 2009 #12 Del Skrevet 12. september 2009 Syns også de var stygge. Vagabond skoene kan jeg ikke se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 12. september 2009 #13 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg likte dem ikke. Syns spesielt sålen og hælen var lite fine, og det var det som ødela skoen mest for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest j19 Skrevet 12. september 2009 #14 Del Skrevet 12. september 2009 Vagabond-skoene: http://i26.tinypic.com/t6fhwp.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 12. september 2009 #15 Del Skrevet 12. september 2009 Har ikke sansen for kilehæl, men bortsett fra det syns jeg de var fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pomeline Skrevet 12. september 2009 #16 Del Skrevet 12. september 2009 Liker overhodet ikke den "typen" sko, så fra meg blir det nei. Men hvis du liker dem, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Skrevet 12. september 2009 #17 Del Skrevet 12. september 2009 Likte foten på den første støvletten, men hælen gjorde den alt for "grov". Da var faktisk den andre finere, selv om jeg synes kilehæler er fint bare opptil en viss høyde. Selv drømmer jeg om å kunne gå med slike høye sko, men må begrense meg til noen få cm. Og jeg grøsser hver gang jeg ser damer i så høye og enda høyere sko som bare ikke kan å gå med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #18 Del Skrevet 12. september 2009 Nei huff, grusomt, men synes vagabond-skoene var hakket bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_j19_* Skrevet 12. september 2009 #19 Del Skrevet 12. september 2009 Grusomme faktisk.. sterke adjektiver dere bruker, kult at dere ble så provosert av de.. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_j19_* Skrevet 12. september 2009 #20 Del Skrevet 12. september 2009 Selv drømmer jeg om å kunne gå med slike høye sko, men må begrense meg til noen få cm. Og jeg grøsser hver gang jeg ser damer i så høye og enda høyere sko som bare ikke kan å gå med dem. Det der er jo enkle hæler å gå i. Og det er jo bare å gå rundt i huset med hæler og øve så blir du flinkere til å gå i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå