Gå til innhold

Hva synes dere om disse skoene?

Gjest j19

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fine. Har sett på dem selv. :)

Er det de fra Roots?

Ja, de er fra Roots, selges på Euro Sko og DNA i hvertfall, 799 kr tror jeg de koster.

Jeg synes og de er fine, men er ikke helt fornøyd med hælen, synes den er litt for lav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis man er usikker blir man mest ofte ikke fornøyd .. (sånn er det med meg i allefall).

Selv syns jeg dem er ganske fine.

Endret av TipsyTopsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte dem ikke, men tanken er god! "Fin(e)sko" med høy hæl som tåler vinteren er jo noe alle og enhver ønsker seg! Men disse var for grove til å ha så høye hæler på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ligner litt på Marc Jacobs-skoene fra 2007. Derfor lurer jeg på om de kanskje er litt utdaterte nå.. :P

Jeg liker det når man kombinerer grovt og feminint :)

Men skulle jo ønske hælen var høyere, liker ikke mellomting av flatt og høy hæl så godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte dem ikke. Syns spesielt sålen og hælen var lite fine, og det var det som ødela skoen mest for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Likte foten på den første støvletten, men hælen gjorde den alt for "grov". Da var faktisk den andre finere, selv om jeg synes kilehæler er fint bare opptil en viss høyde.

Selv drømmer jeg om å kunne gå med slike høye sko, men må begrense meg til noen få cm. Og jeg grøsser hver gang jeg ser damer i så høye og enda høyere sko som bare ikke kan å gå med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_j19_*
Selv drømmer jeg om å kunne gå med slike høye sko, men må begrense meg til noen få cm. Og jeg grøsser hver gang jeg ser damer i så høye og enda høyere sko som bare ikke kan å gå med dem.

Det der er jo enkle hæler å gå i.

Og det er jo bare å gå rundt i huset med hæler og øve så blir du flinkere til å gå i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...