Gjest extensions Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Hei. Jeg lurte på hvordan man egentlig tar av hairextensions? Jeg har ikke tenkt å ta av mine enda, men når tiden kommer.. Må man gjøre det hos frisør? Eller fins det en måte å ta de av selv på? (Shampo, limfjernende... ja..) Og hvor mye er prisen ca for å ta de av?
Gjest Gjest_Mette_* Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Anbefaler at du tar dem av hos frisør. Men vær forberedt på noe tynnere hår. Min frisør tar 500 kr. timen for fjerning, så det blir ikke så veldig dyrt. Spørs hvor mange fester du har da?
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 du kan gjøre det selv med tang som de bruker hos frisører. jeg har fjernet mange selv med en slik knipetang... men anbefaler at du gjør det hos frisør, for det sliter nok ikke så mye som om du gjør det selv
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 Jeg har sett slik tang på nettet, og da jeg kontaktet en frisørsalong, sa hun at jeg kunne gjøre det selv om jeg ønsket. Jeg har 75 fester
Gjest Tinkerbell87 Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 (endret) For ca 2 år siden, da jeg skulle ta av mine hair extensions, så var det inkl. i prisen hos frisøren jeg tok dem hos, så jeg betalte ingenting. Trodde ikke at man skulle det heller. Vil anbefale deg å ringe og spørre frisøren du tok dem hos. Endret 20. september 2009 av Tinkerbell87
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Jeg tok de i utlandet, så det blir litt vanskelig
Gjest Tinkerbell87 Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 (endret) Jeg tok de i utlandet, så det blir litt vanskelig Ja, det har du rett i Du kan jo ringe en frisørsalong som gjør dette, og spørre om pris? Vil anbefale deg å ta de ut hos en frisør uansett egentlig Endret 20. september 2009 av Tinkerbell87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå