Gjest TS Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 I dag og i kveld er min kjære på utdrikkningslag Jeg var så heldig å få være med på den ene delen som inneholdt en aktivitet jeg og han gjorde sammen. Veldig koselig at forloveren hans hadde tenkt på meg Har egentlig hele tiden vært inneforstått med at jeg ikke kom til å få noe utdrikkningslag da mine to forlovere bor langt unna og ikke er typen til å planlegge noe slikt. Dette har hele tiden vært veldig sårt for meg. Men så kom lyspunktet. Min kjære snakket med de og klartte og hjelpe de litt på vei til å arrangere en liten markering for meg. Dette skulle egentllig være en overraskelse for meg, men han følte til slutt at han måtte si det. Litt fordi jeg var så utrolig lei meg på grunn av det. Jeg ble kjempeglad og gledet meg voldsomst. Har ventet litt hele dagen på at jeg skulle bli "overrasket", men min kjære sa at det ikke kom til å bli i dag, men i morgen. Greit nok tenkte jeg og gledet meg da til i morgen. Men så fikk jeg beskjed fra den ene forloveren min at hun andre hadde trekt seg og det da ikke ble noe. De skulle kjøre sammen og greier. Jeg har ikke så veldig mangge venninner og derfor skulle det bare være en koselig tur ut å spise og så ut på byen. Vi skulle bare være 4-5stykker. Men nå blir det altså ikke noe i det hele tatt. Jeg kjenner jeg er skuffet og lei meg. Ønsker ikke de fleste et utdrikkningslag? Spesielt sårt er det at min kjære drikkes ut i kveld. Men jeg er jo samtidig kjempe takknemlig for at gutta lot meg få delta litt. De er bare supre Måtte bare skrive litt av meg, fisker på ingen måte etter trøst.
Gjest TS Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Og siden han blir drukket ut i dag spør folk om ikke jeg har utdrikkningslag og jeg aner ikke hva jeg skal svare
Prestekrage Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 For noen dårlige venninner!!!!!!!!!!! Har du ikke søstre??? Som kanskje kunne gjort noe for deg?? Nei,fy søren...jeg hadde blitt så lei meg!!Og sint! Ja,visst forventer jeg ett utdrikningslag. Jeg forventer ikke noe stort og dyrt, men at mine nærmeste kommer for å ha det hyggelig bare... Du får si til de som spør at de må spørre dine forlovere om det!
livesen Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 det var dårlig gjort , håper de bare lurer deg for at du skal bli mer overrasket.
Gjest Ts Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 For noen dårlige venninner!!!!!!!!!!! Har du ikke søstre??? Som kanskje kunne gjort noe for deg?? Nei,fy søren...jeg hadde blitt så lei meg!!Og sint! Ja,visst forventer jeg ett utdrikningslag. Jeg forventer ikke noe stort og dyrt, men at mine nærmeste kommer for å ha det hyggelig bare... Du får si til de som spør at de må spørre dine forlovere om det! Det er bare hun ene sin feil at det ikke blir noe. Siden de skulle kjøre sammen er hun ene nå uten mulighet til å komme seg hit. Jeg forventet vel egentlig å at når de sa ja til å være forlovere så arrangerte de utdrikkningslag. Har en søster men hun er ikke frisk nok til å arrangere noe. Jeg er mest lei meg og såret. Samboeren min har en stor venneflokk og de har vært fantastiske med meg. Vi har alltid festet mye sammen med de. Men det jeg hadde håpet på er at mine venninner hadde ønsket å stille opp for meg.
Gjest TS Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 det var dårlig gjort , håper de bare lurer deg for at du skal bli mer overrasket. Tror nok ikke de lurer meg. Måten hun ene fortalte meg at hun andre hadde trekt seg gjør at jeg stoler på at det er sant.
Prestekrage Skrevet 11. september 2009 #7 Skrevet 11. september 2009 Det er bare hun ene sin feil at det ikke blir noe. Siden de skulle kjøre sammen er hun ene nå uten mulighet til å komme seg hit. Jeg forventet vel egentlig å at når de sa ja til å være forlovere så arrangerte de utdrikkningslag. Har en søster men hun er ikke frisk nok til å arrangere noe. Jeg er mest lei meg og såret. Samboeren min har en stor venneflokk og de har vært fantastiske med meg. Vi har alltid festet mye sammen med de. Men det jeg hadde håpet på er at mine venninner hadde ønsket å stille opp for meg. Dumt å si nå kanskje.. Men du burde kanskje vurdert en av dine "nye" venner fra din kjæres venneside til å vært forlover istedet. Er ikke alltid at de gamle venninnene er de beste!!! Det har jeg selv erfart...
Gjest TS Skrevet 11. september 2009 #8 Skrevet 11. september 2009 I tillegg har min tante og onkel som har vært som mitt andre foreldrepar meldt avbud til bryllupet Enda de hadde svart ja først. De meldte avbud kun 4 uker før bryllupet. Tanten min skulle være toastmaster. Dette er også veldig sårt for meg. Føler at hele grea med bryllupet er blitt sårt og vanskelig. Huff, ble vist bare sorgen her i kveld. Men jeg lover meg selv at jeg skal heve hodet og ikke la dette knekke meg.
Prestekrage Skrevet 11. september 2009 #9 Skrevet 11. september 2009 I tillegg har min tante og onkel som har vært som mitt andre foreldrepar meldt avbud til bryllupet Enda de hadde svart ja først. De meldte avbud kun 4 uker før bryllupet. Tanten min skulle være toastmaster. Dette er også veldig sårt for meg. Føler at hele grea med bryllupet er blitt sårt og vanskelig. Huff, ble vist bare sorgen her i kveld. Men jeg lover meg selv at jeg skal heve hodet og ikke la dette knekke meg. Blir mer og mer sjokkert jeg!!! Når ett familiemedlem som står deg så nært skal gifte seg, og du skal være toastmaster i bryllupet dems, hva kan da komme i veien????????????
Gjest TS Skrevet 11. september 2009 #10 Skrevet 11. september 2009 Dumt å si nå kanskje.. Men du burde kanskje vurdert en av dine "nye" venner fra din kjæres venneside til å vært forlover istedet. Er ikke alltid at de gamle venninnene er de beste!!! Det har jeg selv erfart... Men nå er det bare noen få uker igjen til bryllupet. Så det får bare være. Jeg har jo kjent de begge hele livet mitt. Har dessuten ingen andre venninner jeg kunne tenke meg å spørre. Men angrer på at jeg ikke valgte min søster. Hadde hun hatt bedre tid på seg, kunne kanskje hun ha klart å arrangere noe. Men får bare skrive av meg her for så å gå videre.
Prestekrage Skrevet 11. september 2009 #11 Skrevet 11. september 2009 For å tenke positivt: Du gifter deg først og fremst for kjærligheten mellom deg og din kjære?? Det kan hverken dårlige forlovere eller andre familiemedlemmer ta fra deg!!! Gå å gift deg nå, og vær glad for det du og din kjære har sammen
Gjest TS Skrevet 11. september 2009 #12 Skrevet 11. september 2009 For å tenke positivt: Du gifter deg først og fremst for kjærligheten mellom deg og din kjære?? Det kan hverken dårlige forlovere eller andre familiemedlemmer ta fra deg!!! Gå å gift deg nå, og vær glad for det du og din kjære har sammen Litt sånn tenker jeg å. Også er det sikkert bare ekstra sårt i kveld. Men min kjære skal ha all takk for at han tok initiativ slik at de planla noe i det hele tatt, det hadde de aldri gjort uten min kjære Så selv om det ikke ble har min kjære gjort det han kunne for at jeg skulle få et utdrikkningslag. Så han er bare helt fantastisk Vet bare ikke hvordan jeg skal fortelle dette til han. Han kommer til å bli så lei seg på mine vegner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå