Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Hei! Det har seg sånn at jeg skal på kjendisfest til en kamerat om ikke så lenge, og trenger derfor tips til hva jeg kan være! Har laangt, lyst hår, så går jo ann å bruke det til noe iallefall. men må selvfølgelig ikke. Er åpen for alle forslag
Gjest Gjest_Tari_* Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Skal du på karneval hvor man kler seg ut som kjendiser eller på kjendisfest?
Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Karneval hvor man kler seg ut
Gjest Gjest_j19_* Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Karneval hvor man kler seg ut Åja, haha.. hmm.. Jeg ville vært Angelina Jolie kanskje. I Lara Croft-utstyr ^^ Men det blir kanskje mer karakter enn kjendis. Eller så ville jeg vært Kate Moss kanskje. Kommer ikke på noen kjendiser med langt lyst hår bortsett fra Pamela Anderson..
TipsyTopsy Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 ja, Pamela er en god ide syns jeg. Putt masse padding i bh'n.
Gjest kano Skrevet 12. september 2009 #7 Skrevet 12. september 2009 Du kan jo være Paris Hilton. Hun er jo blond. Ta på kort kort kjole, utringning, og ha en kosedyrhund. Og selvfølgelig solbriller.
Pomeline Skrevet 12. september 2009 #8 Skrevet 12. september 2009 Trodde først du mente at du skulle delta på en fest hvor det skulle være masse kjendiser, hehe. Synes Pamela var et godt forslag. Kjøp den en blond parykk og fyll BH'en godt, så er det vel ingen tvil om hvem du skal forestille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå