Gå til innhold

Hvor mange av de kommende mennene har sett kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVor mange her venter med å vise brudekjolen til selve dagen ovenfor sin kommende mann?

Jeg vet dette bringer ulykke..men.......

Jeg har vist den jeg da... Jeg klarte ikke la være!!!!!! Han er den jeg deler alt med, klarte ikke ha en kjole hengende hjemme i ett år uten å vise han den. Og jeg var jo så kry over den å :gjeiper:

Men han har ikke sett den på da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kjære har sett bilder av kjolen i en annen farge, men den henger i kjelleren og han vet den er der. :)

Skrevet
HVor mange her venter med å vise brudekjolen til selve dagen ovenfor sin kommende mann?

Jeg vet dette bringer ulykke..men.......

Jeg har vist den jeg da... Jeg klarte ikke la være!!!!!! Han er den jeg deler alt med, klarte ikke ha en kjole hengende hjemme i ett år uten å vise han den. Og jeg var jo så kry over den å :gjeiper:

Men han har ikke sett den på da!

Kunne ikke falt meg inn å vente til dagen med å se kjolen, hva om den var grusom?

Skrevet

Jeg vil at kjæresten min skal være med og velge ut kjolen, på samme måte som jeg er med og velger ut dressen hans.

Skrevet

Min kjære har ikke sett kjolen, men han vet hva jeg ikke liker, og der er han enig. Jeg vet sånn ca hva han liker, så nå håper jeg på det beste :)

Skrevet

Kjæresten min vil ikke se kjolen før dagen, og jeg synes det er helt greit. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Bryllup er jo noe vi skal ha sammen!!

Jeg vil ta del i valg av hans antrekk, og han del i mitt..derfor var det naturlig for meg å vise han den.

Jeg kjøpte brukt,litt på impuls..så derfor fikk han ikke sett den før jeg hadde kjøpt den! men hadde han ikke likt den,hadde jeg kjøpt en ny.

Skulle jeg handlet i butikk, så ville jeg hatt han med!

Skrevet

Min kjære har ikke sett min kjole enda den har hengt hos forledrene hannes i mange måneder. Jeg har heller ikke sett hans antrekk.

Skrevet

Mannen visste at jeg skulle gifte meg i min mors brudekjole, så den hadde han sett før dagen. :)

Skrevet
Jeg vil at kjæresten min skal være med og velge ut kjolen, på samme måte som jeg er med og velger ut dressen hans.

Du bestemmer med andre ord begge.. :gjeiper:

Skrevet

Jeg har heldigvis en mann som har såpass tiltro til min evne til å kle meg pent at jeg fikk velge kjolen min helt alene. På samme måte har jeg like stor tiltro til hans evner til å velge noe pent, men han ville ha meg med, så da gjorde jeg det.

Selv om vi planla bryllupet vårt sammen, synes jeg det var veldig fint at den eneste som hadde sett kjolen min var svigermor.

Skrevet

Han vil vente til dagen, så selv om jeg dør etter å vise ham den prøver jeg å klare å holde meg jeg og:) Jeg vet han kommer til å like den for jeg vet hva jeg liker og jeg vet hva han liker, så der er jeg trygg:)

Skrevet

Du bestemmer med andre ord begge.. :gjeiper:

Absolutt ikke, han har mer meninger om det enn meg.

Skrevet

Min har sett bilde av den originale kjolen i katalogen, sammen med alle andre i katalogen og uten å vite at det er den jeg ville ha.

Kjolen jeg har fått sydd har han ikke sett og skal eller vil ikke se den heller før jeg kommer opp kirkegulvet. Han (og jeg) synes den spenningen hører med.

Jeg kommer nok til å ha mest meninger om hans antrekk også, fordi han er håpløs (og uinterressert) når det gjelder klær og det synes han er veeeeldig greit :) Er jo litt fint at jeg kan finne noe som matcher kjolen, også.

Egentlig var brudebuketten "fra gammelt av" brudgommens ansvar, men der tror jeg det er en tradisjon som har vært borte lenge. Jeg skal lage min egen, men om vi skulle kjøpt hadde han nok fått lov til å bestemme, dog med litt føringer ift. farger.

Skrevet

Min mann fikk absolutt ikke se kjolen før vielsen. Den overraskelsen ønsket både han og jeg å få den store dagen. Og ansiktsutrykket hans når jeg kom inn var verdt ventetiden for oss begge. Viste den ikke til noen andre heller for den saks skyld. Den var min store hemmelighet.

Skrevet

min kjære har ikke sett den , hverken i blad eller i virkeligheten. Vi vil gjerne at dette skal være en overraskelse, og han gleder seg til den dagen han kommer til å se den for første gang. :)

Skrevet

min mann så ikke kjolen før brylluppet. og hans blikk når jeg kom down the aisle, var priceless! :o)

• 1 måned senere...
Skrevet

Min kommende mann var med på kjolejakt. Den kjolen som gjorde han blank i øynene og fikk han til å svelge var den jeg valgte.

Synes det var veldig kjekt å ha med han på jakten. Han er den som kjenner med best og kom med mange kommentarer/tips på ting jeg glemte å tenke over hver gang jeg så meg selv i en flott kjole.

Gjest milkyway
Skrevet

Han har sett den,men vet ikke det er den jeg skal ha :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...