Gjest Ketolysediva Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Hvordan kan jeg finne ut hvor mange karber det er i en "dæsj" menkomel hvit topping.......?? Jeg prøvde veie en desj, men den veide ikke noe...... Det er 7,3 karber på 100 gr..... men når jeg skal ha en DÆSJ på en kake, hvordan i alle dager finner jeg ut hvor mange karber er det i en dæsj når jeg ikke kan veie den......
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Hvordan kan jeg finne ut hvor mange karber det er i en "dæsj" menkomel hvit topping.......?? Jeg prøvde veie en desj, men den veide ikke noe...... Det er 7,3 karber på 100 gr..... men når jeg skal ha en DÆSJ på en kake, hvordan i alle dager finner jeg ut hvor mange karber er det i en dæsj når jeg ikke kan veie den...... Hvis det er en digital vekt har du sikkert en vekt som ikke gir utslag på under 5 g, veldig mange vekter er slik. En manuell vekt viser sjeldent under 10 g. Har du en digital vekt, kan du regne med at toppingen veier 5 g=ca 0,4 g karbo Har du en vekt med visere, kan du regne med at toppingen veier 10 g=0,73 g karbo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå