Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Takke meg til NRK 1 Fredagskvelden. TV2 bør finne på noe nytt....
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Deg om det. Jeg synes Senkveld er god underholdning, og ser heller på tv2 enn NRK.
-Carrie Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Jeg elsker Thomas og Harald!! Glad for at de er tilbake
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Takke meg til NRK 1 Fredagskvelden. TV2 bør finne på noe nytt.... akkurat som at NRK har funnet på no nytt i det siste:P
Cannavaro Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 Takke meg til NRK 1 Fredagskvelden. TV2 bør finne på noe nytt.... Ja TV2 ved Thomas og Harald fremstår som nytt. I slankere format (Thomas og Truls har jobbet med saken i sommer) og Campe`n da......flott for de som ønsker å se på det. Ellers så er det jo bare å switche vekk fra TV2 så mye man gidder....hva er nytt på NRK1 da ? Få høre ??
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #7 Skrevet 11. september 2009 T & H står for støy og meningsløshet. Barnslige gutter. Gleder meg til Fredrik Skavlan, Nytt på Nytt og Beat for Beat fra neste fredag av.
Classical Gas Skrevet 11. september 2009 #8 Skrevet 11. september 2009 Hva tv2 finner på kunne ikke brydd meg mindre, nå som nrk har skjønt at Skavlan må på igjen! Gleder meg stort til neste fredag, og den gode gamle gullrekka!! Thomas og Harald er koselige typer de, men etter min mening har de ikke mye å stille opp med i forhold til Skavlan
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #9 Skrevet 12. september 2009 Hva tv2 finner på kunne ikke brydd meg mindre, nå som nrk har skjønt at Skavlan må på igjen! Gleder meg stort til neste fredag, og den gode gamle gullrekka!! Thomas og Harald er koselige typer de, men etter min mening har de ikke mye å stille opp med i forhold til Skavlan Enig Men må si jeg som besøkende gjest i landet er noe skuffet over nordmenns enkelthet...Thomas & Harald er vel noe lavmåls? Hadde blitt regnet som det i mitt hjemland ;-)
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #10 Skrevet 12. september 2009 Er utrolig lei av programmet selv. Det har jo blitt et Thomas&Harald-show hvor det meste handler om dem og deres replikker. Og Thomas prøver plutselig å være kjekk, hihi. Med ny sveis og skjegg. Funker ikke helt.
Tabris Skrevet 12. september 2009 #11 Skrevet 12. september 2009 Det er jo bare å la være å se på programmer man finner kjedelige? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #12 Skrevet 12. september 2009 Det er jo bare å la være å se på programmer man finner kjedelige? :klø: Men du vet....at det er lov å diskutere likevel.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #13 Skrevet 12. september 2009 (endret) Tja. Gullrekka på nrk er grei den. Er ikke veldig fan av Skavlan, og ser selv på Senkveld. Synes Harald og Thomas er morsomme og flinke, og de har et variert utvalg av gjester. Høykultur? Nei, på ingen måte. Men på fredagskvelden etter en lang arbeidsuke synes jeg faktisk det er godt å bare bli underholdt og le litt rett og slett. Endret 13. september 2009 av Bond
Gjest Bond Skrevet 13. september 2009 #14 Skrevet 13. september 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Bond, mod
Kamikatze Skrevet 13. september 2009 #15 Skrevet 13. september 2009 Og Thomas prøver plutselig å være kjekk, hihi. Med ny sveis og skjegg. Funker ikke helt. Thomas, er det han med uerøynene, som kronisk ser ut som at det ble en bonusfjert?
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #16 Skrevet 13. september 2009 Thomas er sønnen til Yngvar Numme, så han har vel arvet noe av sin fars karakteristiske utseende. Sympatiske typer, begge to.
Gjest Gjest_Sandra_* Skrevet 15. november 2009 #17 Skrevet 15. november 2009 Thomas, er det han med uerøynene, som kronisk ser ut som at det ble en bonusfjert? Ja til øynene... Hva er en bonusfjert?
MarianneE Skrevet 15. november 2009 #18 Skrevet 15. november 2009 Tja. Gullrekka på nrk er grei den. Er ikke veldig fan av Skavlan, og ser selv på Senkveld. Synes Harald og Thomas er morsomme og flinke, og de har et variert utvalg av gjester. Høykultur? Nei, på ingen måte. Men på fredagskvelden etter en lang arbeidsuke synes jeg faktisk det er godt å bare bli underholdt og le litt rett og slett. Yes! Helt enig. Dessuten synes jeg Skavlan kan bli litt vel eh... jovial.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå