Gå til innhold

Hvor gamle var dere da dere traff DEN rette?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_nurket_*
Skrevet

Jeg er nysingel og 24 år. Jeg føler at livet er forbi og at jeg aldri kommer til å finne noen nå. Føler at alle de "gode" er opptatt. Men det er selvfølgelig en pessimistisk og forhåpentligvis feil oppfatning. Hvor gamle var dere da dere traff den rette, jeg vil gjerne ha alder på både deg og han/henne? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da skal jeg være så kip å svare at jeg traff mannen min når jeg var 19 og han 21.

(DEN ene rette har jeg ingen tro på)

Skrevet
Da skal jeg være så kip å svare at jeg traff mannen min når jeg var 19 og han 21.

(DEN ene rette har jeg ingen tro på)

Kanskje dumt av meg å skrive Den rette. Men jeg mener den dere fortsatt er sammen med og er lykkelig med og har virkelig troen på :)

Skrevet

Jeg var 16 og han var 19... Nå er vi 25 og 28.

MEN! De dukker opp når du minst venter det, trøst deg med det :) Jeg skulle egntlig ikke en gang vært i nærheten av den plassen vi møttes, den dagen jeg møtte min - men rene og skjære tilfeldighetene gjorde det slik :)

Gjest Gjest_harepus_*
Skrevet

jeg var 19, han var 21. vi er nå 28 og 30.

men om han er den ene rette, det vil jeg jo aldri vite:=)

har vært i bryllup hvor de har truffet hverandre etter 30-årene, og vi er enda ikke gift.

så sånn kan det gå:=)

Skrevet
MEN! De dukker opp når du minst venter det, trøst deg med det :) Jeg skulle egntlig ikke en gang vært i nærheten av den plassen vi møttes, den dagen jeg møtte min - men rene og skjære tilfeldighetene gjorde det slik :)

...

anyway:

26 da jeg møtte jenta jeg håper å tilbringe livet med.

Skrevet

Jeg var 25 år, og det tok det nesten ett år før jeg innså at han var Den rette. Eller i hvert fall den jeg vil være sammen med i all overskuelig framtid. Du kan jo spør meg igjen om 50 år om han fremdeles er Den rette, eller om jeg har vært gjennom 2-3 andre rette :)

Gjest brutal_mann
Skrevet (endret)

Jeg var 30 og 34. Dog, ingenting vil noen gang toppe 30. Kvinners alder skal en ikke spørre om. Har ikke snakket med eller sett disse på en del år nå.

Endret av brutal_mann
Skrevet

Jeg var 19 og han 23. Nå har vi vært sammen i litt over fire år.

Skrevet

Jeg var 22, han var 23... :)

Jeg møtte ham noen få dager etter at jeg tok eksen på fersken med en annen jente, og høyt og tydelig erklærte at "jeg var ferdig med mannfolk for alltid!" :ler:

Så feil kan man ta.

Han er fremdeles den rette, og det er 17 år siden vi flyttet sammen.

Skrevet

Har truffet mange "den rette for akkurat nå" og "kanskje den rette", men MANNEN i mitt liv traff jeg når jeg var 30 år. De andre er bare er ikke i nærheten av han jeg deler livet med nå, og jeg har mang en gang lurt på hva jeg holdt på med tidligere. Jeg skylder på at jeg var ung....

Skrevet

"Den ene" traff jeg da jeg var 28, han var 30. Vi rotet det til på første ( og andre ) forsøk, så det ble ikke mer. Men vi er verdens beste kompiser også i dag, nesten ti år senere. Og har en deal om å flytte inn på sykehjem sammen som nygifte.

Neida, ikke hele sanheten. For det er neppe bare en Mr. Right.Men han var veldig rett. Og veldig feil.Så merkelig det enn høres ut....Men kompiser er vi enda, dog med noe perifer kontakt. Det dirrer hver gang vi treffes, så vi har tatt våre forhåndsregler. Ikke møtes for ofte, alltid offentlig og våre partnere vet at vi treffes. Gjør sjansene for tabber myyyye mindre. For begge har det bra og godt der vi er, og har ingen planer om å forandre på det.Men at han var min virkelig store kjærlighet kommer jeg ikke utnom.

Skrevet

Rett før jeg ble 26....trodde jeg, men dengang ei...

Nå er jeg 27 og føler tiden renner fra meg, så du kan iallefall drøye med å stresse, du er heldig!!

Skrevet

Jeg var 13 da jeg møtte mannen min.. Han var 16.. Dette er nå over ti år siden :hjerter_rundt:

Skrevet

Traff min kjære da jeg var 26 - han var 21 og jeg syntes han var en rar fyr som jeg aldri skulle ha noe med å gjøre ... med det var da noe med ham likevel ;)

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg var 20, han var 19. Vært sammen i 3 år pluss minus.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Jeg var 20, han var 19. Vært sammen i 3 år pluss minus.

Faan? :klø: Er han tilbake? :klø:

Gjest Shady Lady
Skrevet

Eg møtte min kjære på 24 årsdagen min. Han var berre 19 år, so eg venta til han fylte 20 år en mnd etter før eg satte inn nådestøtet :fnise:

Det er snart 3 år sidan no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...