kaah Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Det er en gyllen regel blandt kvinner at man driver ikke med sin venninnes eks. Hva er grunnen til dette? Jeg skjønner jo litt av problematikken, men vil gjerne ha svar av dere kvinner.
Gjest ang Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Det er en gyllen regel blandt kvinner at man driver ikke med sin venninnes eks. Hva er grunnen til dette? Jeg skjønner jo litt av problematikken, men vil gjerne ha svar av dere kvinner. Er det ikke slik blant menn også? Jeg er ikke så bastant på den regelen, men jeg har i hvert fall en eks jeg helst ikke ville sett ei venninne med. Vi hadde et veldig intenst forhold og et enda mer intenst brudd, så det ville vært rart og ubehagelig å se han sammen med ei venninne. Faktisk litt vondt også, selv om jeg er over han så trenger jeg ikke å bli påminnet det vi hadde en gang hele tiden. Andre ekser hadde ikke brydd meg så mye, selv om det unektelig hadde vært sært om ei bestevenninne som jeg diskuterer alt med - spesielt sexlivene våre - skulle blitt sammen med han. Men jaja, da kunne jeg vel gitt henne noen bra tips
Gjest gul3 Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 Samme regelen går for mannfolk sine ekser også. Man holder ikkje på med kompis/venninnes eks uten at det er greit for kompisen/venninna. Nettopp fordi det er det er deres eks. Da vil de jo ikkje at ein av vennene deres skal dukke opp med eksen på armen og introdusere personen som nye typen/dama.
Gjest gul3 Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 Hehe, fant dette på msn/hotmail Guttas uskrevne lover Se på side 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå