Gå til innhold

Kvinneblader  

23 stemmer

1. 1. Hvilke blad leser du og hvorfor liker du det best?

• Det Nye
      7
    • KK
      1
    • [mag]
      2
    • Henne
      0
    • Annet
      13

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å abonnere på et blad, men aner ikke hvilket blad jeg skal velge. Jeg liker å lese om alt fra sminke, hår, hudpleie, sanne historier, litt mote og kosthold. Hvilke blad har alt og som er gode på alle områder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste jenteblader, blar jeg igjennom på 10 minutter uten å finne noe interessant. Woman kan jeg bli sittende å lese leeeeenge. Det er stappfullt med godt lesestoff! Cosmopolitian kommer på en god 2. plass. Og så pleier jeg å kjøpe Det Nyes Make Up & Hår. Men tror ikke det står så mye om kosthold i de :)

Husk å kjøpe et eksemplar av bladet du bestemmer deg for, før du tegner abonnement :)

Gjest Shady Lady
Skrevet

Eg er blitt veldig glad i Kamille. :)

Har ikkje lest det så lenge, men for øyeblikket er det favoritten.

Har gått frå Woman, Cosmopolitian og Det Nye, til Kamille og KK.

Skrevet (endret)

Ser nå at det er mangen blad jeg ikke kom på! :ler: Er typisk det, når jeg først skal ramse opp. Men jeg gidder ikke å endre pollen.

Woman, ja. Det var jo og et blad. Tror aldri jeg har kjøpt det før heller, heller ikke Kamille. Noen blader har jo "aldersgruppe", men jeg pleier så å si aldri å bry meg om det.

Cosmopolitian har jeg kjøpt, men jeg får et inntrykk av at det er så rotete oppsett. Vet ikke hvorfor... Men liker det ellers.

Godt mulig jeg faller tilbake på Det Nye, leste det mye da jeg var tenåring og oppover. Hm... Men jeg vil ha mer et blad som er Det Nye med litt av Cosmopolitian i seg. Jeg, vanskelig? neida... :sjenert:

Endret av Lilandry
Skrevet
Abbonerer selv på Woman

Samme her,liker det best.Står mest om det jeg liker ;-))

Skrevet

Woman er absolutt best, og KK som en god nr. 2. Syns KK virkelig har blitt kjempebra i det siste. Cosmo er Ok, men Woman er best!

Skrevet

Definitivt Woman. Ingen over og ingen ved siden!

Skrevet

Jeg liker Woman og KK best. Enig i at KK har tatt seg opp veldig i det siste. Liker repotasjene veldig godt!

Skrevet

Jeg liker Det Nye, Woman, Costume og Elle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...