Gjest milkyway Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Ja, som nevnt på middags-seksjonen, har jeg tatt til vettet og erstattet mitt 2 og et halvt år lange liv som brødskive/nissegrøt og pizzaspisende vegetarianerliv med vitaminer og variert soyakost og omega 3 og hurramegrundt. Jeg merker psyken er bedre og alt det her, emn så var det dette problemet da, MAGEN! Enten vil den ikke fordøye, ellers finner den ut at jeg skal få akutt diaré mens jeg har gjester og ellers føler jeg ut som jeg ser gravid ut, for jeg blir blåst opp som en ballong. I dag har jeg ikke spist noe soyamat, så i dag er jeg helt normal, men jeg vil jo fortsette med dette, føler jeg får hjerne av det igjen! Så skal jeg bare fortsette og vente til jeg venner meg til det, eller tåler jeg det ikke? Jada, dette er ganske pinlig, men det får nå være. Musikken sto på fullt da jeg måtte løpe på do heldigvis.
Inx Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Ja, som nevnt på middags-seksjonen, har jeg tatt til vettet og erstattet mitt 2 og et halvt år lange liv som brødskive/nissegrøt og pizzaspisende vegetarianerliv med vitaminer og variert soyakost og omega 3 og hurramegrundt. Jeg merker psyken er bedre og alt det her, emn så var det dette problemet da, MAGEN! Enten vil den ikke fordøye, ellers finner den ut at jeg skal få akutt diaré mens jeg har gjester og ellers føler jeg ut som jeg ser gravid ut, for jeg blir blåst opp som en ballong. I dag har jeg ikke spist noe soyamat, så i dag er jeg helt normal, men jeg vil jo fortsette med dette, føler jeg får hjerne av det igjen! Så skal jeg bare fortsette og vente til jeg venner meg til det, eller tåler jeg det ikke? Jada, dette er ganske pinlig, men det får nå være. Musikken sto på fullt da jeg måtte løpe på do heldigvis. Hahaha Jeg tar omega 3 og div. tilskudd, men magetrøbbel har jeg ikke. Tipper det er soyaproduktene, det er'ke naturlig vettu. Kjøtt, fisk, melk og egg må du spise
Chanel.No5 Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Bestill deg en time hos legen din, få testet om du reagerer, er alergisk mot osv. for div. matvarer. Det er bedre å få det bekreftet, så slipper du mer magevondter!
Gjest Frosk Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Hvis du ikke har pleid å spise soyaprodukter, og plutselig har begynt å spise mye av det, så ville jeg trappet litt ned en periode - sånn at magen din forhåpentligvis etterhvert venner seg til å bli servert soya Det fins jo andre veggisferdigprodukter også, som ikke inneholder soya - falafel for eksempel (laget av kikerter, namnam!). Eller Quorn?
Gjest milkyway Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Ja så klart må jeg spise kjøtt når jeg er vegetarianer? What? Jeg klarer ikke det, jeg syns alle dyr er nusselige og bare gode å kose på, ikke i maten! Så det så. Jeg har trappet ned og ikke spist siden jeg var dårlig, da kanskje jeg kan spise non basillikapuckor i morra? NAM!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå