Lilandry Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 (endret) Tenkte jeg skulle eksprimentere litt på kjøkkenet idag og lage en god og sunn middag, men vet ikke hvor "bra" den er. Tenkte det var lettere å lage mat fra bunnen av, sånn at jeg har litt mer kontroll hva den innholder. Likte denne retten kjempe godt så om den er bra, kommer jeg til lage den flere ganger. Derfor jeg lurer! 100 g fullkornspasta Kjøttfyllet; 100 g kyllingkjøttdeig 3 tomater som jeg moste i mikser En halv revet gulrot. 2 champingong i skiver 1\4 rødløk i skiver 1\3 del hvitløk uten fedd Salt og hvitpepper 1 most avokado med nesten en hel hakket chili og litt presset sitron. Av dette spiste jeg sikkert bare 50 g pasta og 3\4 av fyllet. Hadde bare en stor spiseskje med ferdiglaget goucamole på topp. Jeg ble forferdelig mett sammen med et stort glass vann. Så..., hvor bra er denne retten med tanke på vektnedgang og sunnhet? Setter pris på alle kommentarer! Endret 11. september 2009 av Lilandry
Chanel.No5 Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Synes det ser supert ut jeg. Nam..
momo Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Synes og det så veldig bra ut! Hørtes skikkelig godt ut og, så denne må jeg prøve ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå