Gjest BrennheteBadeand Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Har kikket litt rundt etter ny tlf å har fått litt sansen for sony ericsson c905, har SE fra før å er godt fornøyd, men har lyst til å bytte til et litt billigere abn å da tenkte jeg å bytte tlf i samme slengen. Men litt skeptisk siden en del har hatt problemer med batteri å høytaler på disse, men det var vell av de første modellene som kom så kan vell hende dette har blitt bedre.. Noen her inne med erfaring med disse tlf? Eller eventuelt har noe annet å annbefale, helst med et greit kamera
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Har kikket litt rundt etter ny tlf å har fått litt sansen for sony ericsson c905, har SE fra før å er godt fornøyd, men har lyst til å bytte til et litt billigere abn å da tenkte jeg å bytte tlf i samme slengen. Men litt skeptisk siden en del har hatt problemer med batteri å høytaler på disse, men det var vell av de første modellene som kom så kan vell hende dette har blitt bedre.. Noen her inne med erfaring med disse tlf? Eller eventuelt har noe annet å annbefale, helst med et greit kamera Den modellen får ingen anbefaling av meg. Batteriet er mildt sagt helt ræva. Ellers syns jeg SE har et kjedelig og tungvindt menysystem. SE 905 ligger i skuffen hos meg. Jeg gikk heller tilbake til gamle Nokiaen min. Nå slipper jeg hvertfall å lade telefonen HVER natt. Ellers er forsåvidt telefonen helt grei. Ikke kjempe "Wow!" Nå er jeg litt sær å da. Jeg vet veldig godt hva jeg vil ha..
KinderMaxi Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Den modellen får ingen anbefaling av meg. Batteriet er mildt sagt helt ræva. Ellers syns jeg SE har et kjedelig og tungvindt menysystem. SE 905 ligger i skuffen hos meg. Jeg gikk heller tilbake til gamle Nokiaen min. Nå slipper jeg hvertfall å lade telefonen HVER natt. Ellers er forsåvidt telefonen helt grei. Ikke kjempe "Wow!" Nå er jeg litt sær å da. Jeg vet veldig godt hva jeg vil ha.. Sånn var min før også. Derfor leverte jeg den til butikken jeg kjøpte den for å få oppdatert telefonen. Nå varer batteriet mitt kjempelenge, og jeg er superfornøyd! :D BrennheteBadeand: Jeg er veldig fornøyd med min. Batteriet og høyttaleren ble bra igjen etter at den fikk seg en dytt som mobil-legen. Nå funker den akkurat som den skal, og jeg kunne ikke bedt om en bedre telefon. Kameraet er superbra, og telefonen i seg selv er også helt knall. Jeg har hatt mange telefoner opp gjennom årene, og denne har vært den desidert beste. Jeg ambefaler den virkelig
Gjest BrennheteBadeand Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Meny systemet på SE synes jeg er helt greit egentlig, hverfall nå som jeg har hatt det i noen år å har blitt vant med det. Bra du fikk orden på tlf din Wolkri Er vell kameraet som frister mest med tlf, de fleste jeg har lest om virker veldig fornøyd med det. Jeg tar en del bilder å synes tlf er grei som en sånn reserve løsning når en ikke har med kamera ellers.
lovenemo Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Jeg er ikke fornøyd med den.. Ekkel å skrive melding med, batteriet er elendig, kameraet er latterlig. Den føles billig, ikke verdt ei krone.
Gjest BrennheteBadeand Skrevet 15. september 2009 #6 Skrevet 15. september 2009 Jeg er ikke fornøyd med den.. Ekkel å skrive melding med, batteriet er elendig, kameraet er latterlig. Den føles billig, ikke verdt ei krone. Hva er latterlig med kameraet da?
lovenemo Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 Hva er latterlig med kameraet da? Det er helt elendig, en vits rett og slett.. Har en se w890i nå, det er vel bare 3,2 megapixler på kameraet, og får mye bedre bilder med denne enn med c905. Telefonen døde etter knappe 2 mnd, hurra
Gjest BrennheteBadeand Skrevet 16. september 2009 #8 Skrevet 16. september 2009 Det er helt elendig, en vits rett og slett.. Har en se w890i nå, det er vel bare 3,2 megapixler på kameraet, og får mye bedre bilder med denne enn med c905. Telefonen døde etter knappe 2 mnd, hurra Det jeg ikke synes noe om på w890 er at det ikke er deksel over kameraet, det synes jeg er greit å ha når tlf er med over alt. Får vente litt å se om det dukker opp noe nytt å int i løpet av høsten, ellers er det nok store sjanser for at jeg ender opp med å prøve denne.
lovenemo Skrevet 16. september 2009 #9 Skrevet 16. september 2009 Det jeg ikke synes noe om på w890 er at det ikke er deksel over kameraet, det synes jeg er greit å ha når tlf er med over alt. Får vente litt å se om det dukker opp noe nytt å int i løpet av høsten, ellers er det nok store sjanser for at jeg ender opp med å prøve denne. Nei, det er ett minus med den telefonen. Men selv om jeg er misfornøyd med c905, så kan det hende du blir storfornøyd.
Aftensol Skrevet 16. september 2009 #10 Skrevet 16. september 2009 Sånn var min før også. Derfor leverte jeg den til butikken jeg kjøpte den for å få oppdatert telefonen. Nå varer batteriet mitt kjempelenge, og jeg er superfornøyd! :D BrennheteBadeand: Jeg er veldig fornøyd med min. Batteriet og høyttaleren ble bra igjen etter at den fikk seg en dytt som mobil-legen. Nå funker den akkurat som den skal, og jeg kunne ikke bedt om en bedre telefon. Kameraet er superbra, og telefonen i seg selv er også helt knall. Jeg har hatt mange telefoner opp gjennom årene, og denne har vært den desidert beste. Jeg ambefaler den virkelig Jeg har samme erfaring, bare at jeg aldri har slitt med dårlig batterilevetid.. Og jeg bruker telefonen MYE! Men pga bruket mitt så har jeg ikke høye forventninger til batteriet uansett telefon Jeg er superfornøyd med alt ved telefonen! (bortsett fra at det ikke er en symbiantelefon, noe jeg selvfølgelig visste før jeg kjøpte den ) Men selvfølgelig: er du vant til feks nokia, så vil det for de fleste være litt tungvindt å gå over til SE med en gang... Men det går seg til
Gjest BrennheteBadeand Skrevet 17. september 2009 #11 Skrevet 17. september 2009 (endret) Aryia: Ja, det er sant..alle kan jo ikke lik smak å når du har hatt tull med den å den døde etter så kort tid å da så får det jo ikke akkurat noen pluss i boka, hehe. Jeg har samme erfaring, bare at jeg aldri har slitt med dårlig batterilevetid.. Og jeg bruker telefonen MYE! Men pga bruket mitt så har jeg ikke høye forventninger til batteriet uansett telefon Jeg er superfornøyd med alt ved telefonen! (bortsett fra at det ikke er en symbiantelefon, noe jeg selvfølgelig visste før jeg kjøpte den ) Men selvfølgelig: er du vant til feks nokia, så vil det for de fleste være litt tungvindt å gå over til SE med en gang... Men det går seg til Tlf blir brukt en del her å så må nok regne med litt lading ja, hehe. Å som du skriver tar det litt tid å bli vant med forskjellige tlf, jeg hadde kun nokia før, men etter å ha brukt se i noen år nå så er det veldig uvant å en trykker seg fort bort på nokia igjen Endret 17. september 2009 av BrennheteBadeand
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå