Gjest KateW Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening?
kristian82 Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 (endret) Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Hvilken forening? Jeg har vært så heldig og fått bli medlem i - Trulta, bahia, kitten og NoAngel og mia, sin forening. KG sin kuleste og mest eksklusive forening. Endret 11. september 2009 av kristian82
Gjest KateW Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Hrmpf... Jeg som håpte jeg hadde fått egen fan-klubb, men men. Bra for du...
kristian82 Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Hrmpf... Jeg som håpte jeg hadde fått egen fan-klubb, men men. Bra for du... KateW! Tror du har en egen fan-klubb jeg, men foreningen er ikke en katew fanclub nei, dessverre. Men liker deg jeg da. Artig tråd forresten, fnisekrise.
Gjest KateW Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 FniseKrise sa han og kniste.... Du måtte ha en egen tråd syns jeg, og takk for skryt!
kristian82 Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 FniseKrise sa han og kniste.... Du måtte ha en egen tråd syns jeg, og takk for skryt! Du fortjener jo litt skryt. Takk for egen tråd da og det koslige kallenavnet. (Håper jeg ikke er for dum til å skjønne at det er sarkastisk ment. )
kristian82 Skrevet 11. september 2009 #8 Skrevet 11. september 2009 Kan jeg få kalle deg FniseKrise? Ja, greit for meg, men er KateW sitt kallenavn. Du må spørre henne om lov.
Gjest KateW Skrevet 11. september 2009 #9 Skrevet 11. september 2009 Siden det er du Kitten, siden det er du! *raus*
kristian82 Skrevet 11. september 2009 #10 Skrevet 11. september 2009 Siden det er du Kitten, siden det er du! *raus* Note to self: 2 personer kan kalle deg fnisekrise.
The Kitten Skrevet 11. september 2009 #11 Skrevet 11. september 2009 Siden det er du Kitten, siden det er du! *raus*
kristian82 Skrevet 11. september 2009 #12 Skrevet 11. september 2009 Noe action på forumet ellers om dagen KateW? Har Steinar vært "gæren" på kompistråden? Jeg har nesten helt flyttet til snikk snakk.
Inx Skrevet 11. september 2009 #13 Skrevet 11. september 2009 Noe action på forumet ellers om dagen KateW? Har Steinar vært "gæren" på kompistråden? Jeg har nesten helt flyttet til snikk snakk. Går du gjennom en feminin fase for tiden?
kristian82 Skrevet 11. september 2009 #14 Skrevet 11. september 2009 Går du gjennom en feminin fase for tiden? til Inx. Men, nei, vil ikke si jeg gjør det. Pga jeg har "flyttet" til snikk snakk mener du?
Inx Skrevet 11. september 2009 #15 Skrevet 11. september 2009 til Inx. Men, nei, vil ikke si jeg gjør det. Pga jeg har "flyttet" til snikk snakk mener du? Du skravler jo verre enn en bergenser på dobbel espresso....
kristian82 Skrevet 11. september 2009 #16 Skrevet 11. september 2009 Du skravler jo verre enn en bergenser på dobbel espresso.... Ettersom jeg har flyttet til snikk-snakk, og begrenset meg til 3-4 tråder der, så regnet jeg ikke med at det var en plage for mine omgivelser. I alle fall ikke i like stor grad som en haug av innlegg på -samliv,sex,singelliv. :klø: Men ja, jeg skravler kanskje mye ja..Men hyggelige folk på snikk snakk jo.
trulta_ Skrevet 11. september 2009 #20 Skrevet 11. september 2009 Forresten. Kate, var du guide i Kroatia i sommer??
Anbefalte innlegg