Gjest tyttebær Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Jeg har akkurat arvet en Nokia N70 av min far (har derfor ingen instruksjonsbok e.l.)! Den har funket helt fint hele tiden! Helt til jeg en dag såg at det var minnekort på den! Jeg tok bare ut minnekortet for å se på det, og så satte det inn igjen. Etter den dagen har mobilen sluttet å lagre alt som har med anrop å gjøre. Skal ikke si det er pga minnekortet jeg tok ut, men håper noen kan hjelpe meg, slik at denne funksjonen begynner å virke igjen. Senest i dag ringte en telefon, jeg var for sen å ta den, og det står ingen ting om "1 ubesvart anrop" på telefonen! Så jeg har ingen ide hvem som ringte. Den lagrer heller ikke mottatte anrop eller oppringte. Noen som har ide om hva jeg skal gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Sikker på at du ikke har vært innom og trykket på noe annet? Minnekortet har ingenting med loggen å gjøre. Nå har jeg ikke N70, men jeg har N82. Jeg går inn i hovedmenyen -> verktøy -> logg -> anropslogg. Du har sikkert noe liknende. Brukerhåndbok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå