Gå til innhold

De flotteste frieriene!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Sessa_*
Skrevet

Vi hadde vært sammen i 8-9 måneder da han fridde. Jeg hadde aldri ønsket meg noe klissete romantisk frieri (egentlig tenkte jeg ikke på noe sånt en gang). Uansett, jeg var ikke vanskelig å be. Vi forlovet oss på nyttårsaften (klisje :)) I dagene før hadde jeg hatt en liten anelse, men tenkte jeg bare var innbilsk. Han holdt tilbake min mor da vi skulle gå fra dem etter en middag hos dem, og på dagen på nyttårsaften var han plutselig borte et par timer på formiddagen. Forklaringen var at han skulle hjelpe faren sin med å kjøpe tøffler!

Kvelden kom, og jeg glemte hele greia. Vi var på en veldig koselig nyttårsfest hos hans venner. Klokka nærmet seg tolv med stormskritt da han dro meg frem fra mengden som så på fyrverkeri, og sa at nå skal vi starte tradisjon i din familie kjære. I dag er det 30 år siden dine foreldre forlovet seg, så nå er det vår tur. Så gikk han ned på kne, fisket frem en ring fra innerlomma på dressen og spurte om jeg ville gifte meg med han :yvonne: jeg var aldri i tvil, svarte ja med en gang, og så gråt jeg av glede. Han hadde på forhånd spurt mine foreldre og hadde vært nervøs hele kvelden for at jeg skulle drikke for mye.

Og nå planlegger vi bryllup neste sommer :yvonne:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå...det hørtes veldig koselig ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...