Gå til innhold

Sexy undertøy

Fremhevede innlegg

Gjest Mann i 20-årene
Skrevet

Tja. Ok nok.

Nei, nei!

Ok. Litt høy i livet.

Fin!

Bildet er vekk.

Ok.

Njaei..

Jeg fikset sitatet slik at dine ord ikke er blandet med mine. ;)

Er du gutt eller jente? Ut fra kommentarene dine tipper jeg... at du er enten han eller hun.

PS, noen bilder kan av og til ikke virke. Oftest vil det virke dersom man oppdaterer siden igjen. Dersom det er ofte problemer med et bilde kan jeg laste det opp igjen, det kan gjøre at det fungerer bedre. Synd med bilde nr. 5 fordi det var jo et av de beste...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eg var sta å kjøpte en del sexy undertøy i går..

Fekk så lyst =P

Så begynder eg å tenke på, kor viktig er det for dokke gutta

at jenta skal ha sexy undertøy.

Og kva syns dokke er sexy?? =P

For meg er ikke sexy undertøy viktig, men settes pris på innimellom. Det som ER viktig for meg er at du ikke har u-sexy undertøy. For min del innebærer dette bestemorstruse og boxershorts (Ja, også små jente-boxere). Det jeg foretrekker er string eller sånn braziliansk truse som viser bunnen av rumpeballene. Min personlige favoritt er truser/bikiniunderdeler som kan åpnes på sidene ved å dra i en tråd. Det blir som julaften ganger 1000! :D

Gjest Mann i 20-årene
Skrevet

Fikk ikke lov til å poste så mange sitater i ett og samme innlegg, så jeg måtte dele det opp. Her er andre halvpart:

Fin!

Fin!

Fin.

NEI, NEI! Ugh

Gutt eller jente? :)

• 4 uker senere...
Skrevet
Fikk ikke lov til å poste så mange sitater i ett og samme innlegg, så jeg måtte dele det opp. Her er andre halvpart:

Fin!

Fin!

Fin.

NEI, NEI! Ugh

Gutt eller jente? :)

Jeg som svarte det du har quotet, er jente.

Gjest Sandbekken
Skrevet

Jeg likte alle trusene veldig godt, utenom de to første. de så litt bestemor ut på en måte.. sikkert bare assosiasjoner :P

er mye mer sexy med slike halvstring og hotpants som du viser her, enn vanlig string. synes string blotter for mye!

Gjest Annen mann i 20-årene
Skrevet

String er den mest ulekre trusemoten verden har sett. Skulle virkelig ønske at jenter ville kutte dem ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...