Gjest WEBB Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Eg var sta å kjøpte en del sexy undertøy i går.. Fekk så lyst =P Så begynder eg å tenke på, kor viktig er det for dokke gutta at jenta skal ha sexy undertøy. Og kva syns dokke er sexy?? =P
Gjest Gjest_Jonas_* Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Eg var sta å kjøpte en del sexy undertøy i går.. Fekk så lyst =P Så begynder eg å tenke på, kor viktig er det for dokke gutta at jenta skal ha sexy undertøy. Og kva syns dokke er sexy?? =P Jeg personlig syntes det kan være veldig sexy med sexy undertøy... Sier seg vel litt selv. Hvor "viktig" det er vet jeg ikke siden det skal fortest mulig av uansett! Men klart, ingen mann klarer å motstå en jente som stiller opp på soverommet i noe sexy og frekt undertøy! Jeg er svak for sånne hofte/strømpeholder eller hva det nå heter!
Gjest Gorgonzola Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Det er kult men ikke avgjørende
mann23 Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Jeg liker egentlig ikke sånn som regnes som sexy undertøy. Korsetter eller pyntete bh /truse har jeg ikke noe til overs for. Fungerer nærmest i feil rettning hehe. Det jeg liker best er en plain bh med matchene string / stram truse som det er stil over.
Gjest gutt_83 Skrevet 12. september 2009 #5 Skrevet 12. september 2009 Jeg liker egentlig ikke sånn som regnes som sexy undertøy. Korsetter eller pyntete bh /truse har jeg ikke noe til overs for. Fungerer nærmest i feil rettning hehe. Det jeg liker best er en plain bh med matchene string / stram truse som det er stil over. Så enig så enig :-)
Gjest Gjest_Terje_* Skrevet 12. september 2009 #6 Skrevet 12. september 2009 Selvsagt ikke det viktigste, men deilig og pirrende er det. selv er jeg veldig svak for sorte strømper m/hofteholder.... Men for meg kan yttertøyet være like viktig sånn sett, altså det dere går med til daglig. Spesielt kort skinnskjørt......
Gjest Mann i 20-årene Skrevet 12. september 2009 #7 Skrevet 12. september 2009 BH: Ren BH, ikke topp. Jeg foretrekker dem med stoff som ser litt "glatt" ut. Push-up er bra. Truse: Jeg synes de fleste trusetyper er fine, unntatt truser som sitter høyt på livet og det jeg tror kalles thai-truser. Mest sexy er tettsittende hotpants/boxere med lavt liv. String som er lav i livet er også bra. Opp i rumpesprekken: Jeg liker å kunne se fasongen av hele rumpeballene, derfor synes jeg det er penest at undertøyet "går opp" i rumpa. (Dette gjelder ikke bare for undertøy haha.) Skal her linke til noen eksempler på hva som tenner meg. Det er for det meste bilder av modeller, men en jente trenger ikke ha modellfasong for å være sexy! Og det rette plagget hjelper uansett hva naturens utgangspunkt er. Eksempel 1. Truse, hvit. Se hvor fint den går opp i rompa og fremhever rumpeballene. Eksempel 2. Truse. Sitter litt løst men den går opp i rompa som en stringtruse. Vet ikke hvor behagelig dere synes det er med så mye tøy opp i rumpesprekken, men den ser kjempefin ut. Eksempel 3. Hotpants og strømper. Eksempel 4. Truse, hvit. Eksempel 5. Overdel, boxer og strømper. Eksempel 6. Stram boxer. (Nei det er ikke Ronaldo hehe.) Eksempel 7. Egentlig en shorts, men et godt eksempel på hvordan plagget skal fremheve rumpeballene. Det er også en annen type jeg liker, det er en slags kryssning av boxer og string eller kryssning av truse og string. Vet ikke hva jeg skal kalle dem, men de er råsexy. Hva kalles denne typen? Noen eksempler: Eksempel 8. Nesten string, en slags mellomting. Utrolig sexy. :rødme: Eksempel 9. Vet ikke om dette kalles string. Sexy er det. Eksempel 10. En slags string eller noe? Eksempel 11. Hvis det er noe som heter stringboxer, så er vel dette en slik. Hva synes dere jenter, har jeg pervers smak? :gjeiper: Er det noe av dette dere ikke ville ha brukt? Eller ville dere gjerne brukt alt dette? Fortell fortell! Men... det er ikke så ofte man ser undertøyet, så for meg er det faktisk viktigere hva hun har på seg utenfor utenfor soverommet. Og det skal helst være kroppsnært og fremheve formene.
Gjest Gjest_j19_* Skrevet 12. september 2009 #8 Skrevet 12. september 2009 Eksempel 8. Nesten string, en slags mellomting. Utrolig sexy. :rødme: Det heter halvstring.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #9 Skrevet 13. september 2009 Eg var sta å kjøpte en del sexy undertøy i går.. Fekk så lyst =P Så begynder eg å tenke på, kor viktig er det for dokke gutta at jenta skal ha sexy undertøy. Og kva syns dokke er sexy?? =P Hva kjøpte du? Jeg liker alt som fremhever baken.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #10 Skrevet 13. september 2009 Det kommer helt an på mannen, har en som elsker sexy undertøy og kostymer og alt det der, mens forrige ex så ikke poenget med sexy undertøy, det skulle da bare av uansett...
Ethereal Skrevet 13. september 2009 #11 Skrevet 13. september 2009 Jeg svarer selv om jeg er kvinne: Sexy undertøy er det som gjelder. Både for kvinner og menn. Det er utrolig deilig å se gutter i en boxer, med en hard pikk under. Vær så vennlig å ikke kom her med en halvslapp, grå truse. Det finnes ikke noe mindre sexy enn det. Og undertøy kan være utrolig sexy selv om det er enkelt. Jeg syns en hipster som sitter fint på jenter er veldig sexy. Korsett, strømper og g-strent kan også være sexy.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 13. september 2009 #12 Skrevet 13. september 2009 Jeg svarer selv om jeg er kvinne: Sexy undertøy er det som gjelder. Både for kvinner og menn. Det er utrolig deilig å se gutter i en boxer, med en hard pikk under. Vær så vennlig å ikke kom her med en halvslapp, grå truse. Det finnes ikke noe mindre sexy enn det. Og undertøy kan være utrolig sexy selv om det er enkelt. Jeg syns en hipster som sitter fint på jenter er veldig sexy. Korsett, strømper og g-strent kan også være sexy. Jepp, er enig. Liker at jenta gjerne kan ha en litt stram boxer for jenter som fremhever rumpa. f. eks. Selv bruker jeg stort sett bare bokser. Men hva syntes du om Donald boxer? Har faktisk en av de...selv om jeg riktignok ikke brukte den første kvelden med eksen. hehe...
Miss Undercover Skrevet 13. september 2009 #13 Skrevet 13. september 2009 Mann i 20-årene - trenger ikke å lure på om du er puppe- eller rumpemann!
momo Skrevet 13. september 2009 #14 Skrevet 13. september 2009 Min erfaring er att det bryr de seg lite om, ihvertfall i begynnelsen, da blir bare klærne rivd av og de får ikke engang sett hva slags undertøy du har på deg. Men er nok litt mer til hjelp senere i forholdet. Nå er jeg jente da, så dette går bare på mine erfaringer. Og kan vel ikke skryte på meg alt for mange.
Gjest Mann i 20-årene Skrevet 14. september 2009 #15 Skrevet 14. september 2009 Mann i 20-årene - trenger ikke å lure på om du er puppe- eller rumpemann! Det skjønner jeg. Jeg får faktisk delvis stå av å se på de bildene. Ekte levende jenterumper får jeg skikkelig stå av. Jeg hadde ønsket at noen jenter ville kommentere eksemplene mine... Kan jeg spørre deg om hva du synes om mitt eksempel nr. 2?
Miss Undercover Skrevet 14. september 2009 #16 Skrevet 14. september 2009 Jeg hadde ønsket at noen jenter ville kommentere eksemplene mine... Kan jeg spørre deg om hva du synes om mitt eksempel nr. 2? Jeg ble imponert over hvor mange fine truser du hadde funnet - og trusa på bilde nr. 2 var spesielt fin!
kisskissbangbang Skrevet 14. september 2009 #17 Skrevet 14. september 2009 Jeg ble imponert over hvor mange fine truser du hadde funnet - og trusa på bilde nr. 2 var spesielt fin!
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #18 Skrevet 14. september 2009 BH: Ren BH, ikke topp. Jeg foretrekker dem med stoff som ser litt "glatt" ut. Push-up er bra. Truse: Jeg synes de fleste trusetyper er fine, unntatt truser som sitter høyt på livet og det jeg tror kalles thai-truser. Mest sexy er tettsittende hotpants/boxere med lavt liv. String som er lav i livet er også bra. Opp i rumpesprekken: Jeg liker å kunne se fasongen av hele rumpeballene, derfor synes jeg det er penest at undertøyet "går opp" i rumpa. (Dette gjelder ikke bare for undertøy haha.) Skal her linke til noen eksempler på hva som tenner meg. Det er for det meste bilder av modeller, men en jente trenger ikke ha modellfasong for å være sexy! Og det rette plagget hjelper uansett hva naturens utgangspunkt er. Eksempel 1. Truse, hvit. Se hvor fint den går opp i rompa og fremhever rumpeballene. Tja. Ok nok. Eksempel 2. Truse. Sitter litt løst men den går opp i rompa som en stringtruse. Vet ikke hvor behagelig dere synes det er med så mye tøy opp i rumpesprekken, men den ser kjempefin ut. Nei, nei! Eksempel 3. Hotpants og strømper. Ok. Litt høy i livet. Eksempel 4. Truse, hvit. Fin! Eksempel 5. Overdel, boxer og strømper. Bildet er vekk. Eksempel 6. Stram boxer. (Nei det er ikke Ronaldo hehe.) Ok. Eksempel 7. Egentlig en shorts, men et godt eksempel på hvordan plagget skal fremheve rumpeballene. Njaei.. Det er også en annen type jeg liker, det er en slags kryssning av boxer og string eller kryssning av truse og string. Vet ikke hva jeg skal kalle dem, men de er råsexy. Hva kalles denne typen? Noen eksempler: Eksempel 8. Nesten string, en slags mellomting. Utrolig sexy. :rødme: Fin! Eksempel 9. Vet ikke om dette kalles string. Sexy er det. Fin! Eksempel 10. En slags string eller noe? Fin. Eksempel 11. Hvis det er noe som heter stringboxer, så er vel dette en slik. NEI, NEI! Ugh Hva synes dere jenter, har jeg pervers smak? :gjeiper: Er det noe av dette dere ikke ville ha brukt? Eller ville dere gjerne brukt alt dette? Fortell fortell! Men... det er ikke så ofte man ser undertøyet, så for meg er det faktisk viktigere hva hun har på seg utenfor utenfor soverommet. Og det skal helst være kroppsnært og fremheve formene.
Ethereal Skrevet 15. september 2009 #19 Skrevet 15. september 2009 Jepp, er enig. Liker at jenta gjerne kan ha en litt stram boxer for jenter som fremhever rumpa. f. eks. Selv bruker jeg stort sett bare bokser. Men hva syntes du om Donald boxer? Har faktisk en av de...selv om jeg riktignok ikke brukte den første kvelden med eksen. hehe... Hehe, Donald boxer høres bare bra ut det! Jeg syns det bare er sexy når guttene ikke er så redde for å dumme seg ut, være litt barnslige på den måten og vise at de har humor. Er du litt mann, så syns jeg det bare er positivt. Men hvis gutten ser ut som han er 12 år, så blir det mer turn-off. Jeg vil ha en ordentlig mann, liksom
Gjest Mann i 20-årene Skrevet 17. september 2009 #20 Skrevet 17. september 2009 Jeg ble imponert over hvor mange fine truser du hadde funnet - og trusa på bilde nr. 2 var spesielt fin! Takk hehe. Vet ikke hvor komfortabel nr. 2 er, men den er i hvert fall komfortabel for øyet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå