Virilja Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Jeg har funnet både et kamera og en veldig fin klokke fra police som jeg har lyst til å kjøpe til kjæresten min til vår neste spesielle 'dag' Problemet er bare at jeg ikke klarer å bestemme meg! Jeg argumenterer mot meg selv her! :gjeiper: Det ender vel med at jeg kjøper begge, men jeg har ikke råd til det på samme måned heller.. Hva synes dere? Klokken Kameraet
Gjest gul3 Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Tja, begge var fine.. Eg ville gått for kameraet, men om din kjære ikkje er sånn ekstremt interessert i å ta bilder/bli tatt bilde av er klokken bedre.
Xtra_lilje Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 kommer vel helt an på din kjære det. begge to var fine ting, blir nok glad uansett, men er vel bare du/han som vet hva han trenger/ønsker seg mest.
Gjest Bond Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 (endret) Jeg personlig hadde kjøpt klokke, det er litt mer personlig. Kamera blir ofte litt sånn felles-greie, tenker jeg. Men selv hadde jeg gjerne fått kamera i stedet for klokke (men jeg tar også 95% av bildene, så det blir ikke helt felles for oss) Endret 11. september 2009 av Bond
Gjest brutal_mann Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Jeg ville kjøpt kameraet, pakket det fint ut, tatt noen utfordrende/frekke bilder av meg selv, pakket fint inn igjen og gitt i gave. Om jeg var kvinne da... Menn liker slik ser du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå