Gå til innhold

Hvor handler dere klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor handler dere ytterklær og sko til deres små barn? Det er jo ganske dyrt på steder som Rudo, Barnas hus og Baby shop. Men det er jo mye mer stas å handle der enn f.eks. obs...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvor handler dere ytterklær og sko til deres små barn? Det er jo ganske dyrt på steder som Rudo, Barnas hus og Baby shop. Men det er jo mye mer stas å handle der enn f.eks. obs...

Til bonusen på 7 år så blir det mye HM og Obs (yttertøy og sko), og til lille frøkna i magen har jeg til nå vært innom HM, Cubus, Lindex og Sparkjøp (ulltøy). De vokser så fort ut av tøyet at jeg gidder ikke bruke penger på dyrt tøy. De har utrolig mye fint på alle "billig"kjedene. Ser ikke billig ut og er like fint som tøyet på Barnas hus feks.. bare en tredjedel av prisen omtrent..

Skrevet

Synes de har fint og greit yttertøy på obs jeg, men så er jeg ikke tilhenger av dyre merker heller :) Har kjøpt både regnstøy, støvler og vinterdresser der.

Ellers handler jeg på h&m, cubus, kappahl, lindex, sparkjøp og butikker i den gata.. bestiller også litt i ellos-katalogen.

Skrevet

Som alenemor sier det seg vel i grunn selv at det blir lite Rudo og slikt. Men kjøper der jeg finner noe jeg liker. Om det er H&M eller sparkjøp er det samme. Bestiller gjerne fra nettet om jeg finner no fint. Kikker på ebay og slikt.

Har en skolefrøken som begynner å bli litt bestemt på hva hun vil ha, men heldigvis er hun ganske enkel å kjøpe til. Så lenge hun får være med å bestemme.

Skrevet

Fottøy handler vi på skobutikk, og ytterklær på diverse butikker. Ytterdresser handler vi på butikker som fører de merkene vi bruker (Reima/Reflex).

Skrevet

Har en sønn på 7 år.

Kjøper klær: Reflex, Mye sportsbutikker- liker Nike, Puma og Adidas..

H/M- en del bra bukser og jakker der

Baby shop: Reimadresser og jakker

Spar kjøp: ull undertøy og sokker

Lindex: mulig en bukse i ny og ne, går på Shara når jeg er i Oslo

Har kjøpt en del på Poleran och Pyret- mest på salg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...