Gå til innhold

Atelje Margaretha

Cobra

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet når neste katalog kommer fra Atelje Margaretha??

Har prøvd å komme inn på siden deres, men kommer ikke inn. Skjønner ikke hva som er problemet. :(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk den nye katalogen i postkassen for ca en uke siden...

PS: Kommer heller ikke inn på nettsiden deres nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jeg har tittet litt på de sidene, og der er jo mye fint. Men jeg broderer ikke så fort akkurat (holder på med et stort bilde, og kommer til å holde på lenge) Det står "dersom du vil hoppe over en leveranse går det greit", men kan jeg hoppe over mange på rad, "hele tiden"? Altså få katalogen, som inspirasjon og titte i, men kanskje ikke kjøpe noe på ganske lenge, og generelt ikke så ofte, eller bør jeg se meg om etter en annen løsning? Jeg broderer ikke så masse (og har trang økonomi for øyeblikket) så det er slett ikke noe som haster for min del altså, bare syntes der var så masse pent å se på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredagsbarn: Du trenger ikke være medlem der for å motta katalogen.

Jeg fikk også den nye i forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er fint med og være medlem i denne broderikatalogen er at det ikke er kjøpepress, du bestiller da du selv vil og ønsker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Jeg kan bestille katalogen, men blir da ikke medlem? Får likevel neste katalog, eller?

Som medlem får jeg da medlemstilbus, eller? Hva er da elelrs poenget med å være medlem, om jeg uansett kan få katalogen, gratis, liksom?

Kanskje jeg skal bestille en slik katalog, men det blir bare for å drømme, jeg må bli ferdig med dette bilde først, og det har lagt i posen sin i 5 år nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katalogen mottar du fordi du 1) har bestilt den, eller 2) har kjøpt varer fra dem tidligere. Men de har også en klubb hvor du mottar et nytt broderi hver 4. eller 5. uke, for 150-200 kr.

Forsøkte meg på det en stund, men det samlet seg opp mange broderier fordi jeg aldri fikk nok med tid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått den, og har allerede bestillt noe jeg kan holde på med utover høsten og vinteren. Det gjør jeg hvert år. I år ble det adventskalender til minstemann og noe til barnerommet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå begynner jeg å bli utålmodig. Har fortsatt ikke fått noen katalog jeg. Tenkte jeg skulle bestille adventskalender så jeg kunne sy til minste jenta. Håper den kommer snart så jeg forhåpentlig rekker å bli ferdig med den til jul.

Kom nå i det minste inn på siden deres nå, så jeg bestillte en katalog der og itilfelle de har glemt meg. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...