letme Skrevet 11. september 2009 #1 Del Skrevet 11. september 2009 Hei. Jeg vet at jeg ikke er langt på vei, men likevel så er det ikke enkelt å holde magen inne når jeg er på jobb hele dagene. Jeg har nå prøvd å finne noen fine tunikaer, men føler ikke at det er så enkelt. Etterhvert som magen begynner å vokse - lenge til - så vil jeg nok ha ting som er passelig stramme, men nå vil jeg helst ha løse tunikaer som kan brukes på jobb. Noen som vet om noen fine? Takk for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 11. september 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 11. september 2009 Ble avbrutt mens jeg laget denne tråden, så her er en liten forklaring på hvorfor jeg spør etter en så sær ting. Saken er den at jeg har pleid å gå i skjorter, men nå begynner magen å ese ut (mest på grunn av luft og slikt foreløpig). Det ser selvfølgelig litt rart ut, og jeg føler meg ikke komfortabel slik. Jeg ønsker heller ikke spørsmål om magen og kommentarer til at kroppen endrer seg, så tunikaer hadde vært en fantastisk ide. Dersom du vet om noen fine, som ikke er for dyre så hadde det vært fantastisk om du gav beskjed. Har kikket litt på ellos og hm, men følte ikke at det var så mye som kunne være fint akkurat nå. Takk takk alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lavendeldrøm Skrevet 11. september 2009 #3 Del Skrevet 11. september 2009 Hei, Vero Moda har en del sånt også. Kanskje ikke så veldig lange, men mer skjorter som er vide rundt magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #4 Del Skrevet 11. september 2009 Skjønner akkurat hva du mener for jeg har vært der selv. Jeg kjøpte akkurat en chiffonsak på Match til 299,- (merke Victoria) som var passe romslig. Måtte ha en topp under siden den var litt gjennomsiktig, men toppen kan jo sitte stramt. Har sett tunikaer på Lindex og KappAhl også, men synes de er i så dystre høstfarger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 11. september 2009 #5 Del Skrevet 11. september 2009 Hei, Vero Moda har en del sånt også. Kanskje ikke så veldig lange, men mer skjorter som er vide rundt magen Enig, Vero Moda har masse fint nå, også for oss ugravide som vil skjule litt mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 14. september 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 14. september 2009 Jippi, nå er det jo svar her:) Fant faktisk et par på Kappahl i helgen, så nå har jeg noe i alle fall, men de er litt mer høstlige enn vinterlige. Kan fort bli kalde, så må etterhvert finne noe varmere. Men det er virkelig deilig med tunika. Hihi. Takk for svar. Jeg må sjekke ut den på Match tror jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå