Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #1 Del Skrevet 11. september 2009 Noen som vet om NoaNoa får inn regnfrakker? har vært innom der men de har ikke fått ennå.. jeg vil ha en fin regnfrakk med prikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 11. september 2009 #2 Del Skrevet 11. september 2009 De frakkene med prikker va i kolleksjonen i fjor, de pleier aldri å ta inn gamle kolleksjoner igjen.. det kan hende de får inn noe lignende, men ikke helt den samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #3 Del Skrevet 11. september 2009 åå, æsj. Jaja, får håpe det kommer noe fint å år også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 11. september 2009 #4 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg har sett en regnfrakk i lignende fasong i år, den var grågrønn og med noen blomstermønster på Det som er litt kjedelig med noanoa er at de ikke tar inn akkurat det samme i hver butikk. Så hadde jeg vert deg så hadde jeg spurt betjeningen om de kunne bestille en regnfrakk til deg, om du hadde funnet en fra denne sessong som far fin jeg tror de har kolleksjonene på nettsiden sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå