Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Er jobb søker og har bare dag penger. Den siste perioden var over og jeg måtte søke på nytt, den blir innvilget- men saksbehandler sa det tok minst 3 uker. Nå er det gått 2 uker og det står klar til beregning på nett siden min, er det mulig jeg må gå 1 uke til? Siden jeg synes de behandler meg dårlig på det kontoret der vil jeg ikke mase på dem, forstår at de har mye å gjøre. Likevel, nå har jeg gått ned nesten 4 kg fordi jeg bare har poteter, gulerøtter og vann. Helseskadelig å være avhengig av nav- skulle ikke arbeidsledige få det bedre?
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Helt akutt, har du 10-15 kr til en flaske olje? Fortrinnsvis raps. (bor du i en by vil jeg tro du i et knipetak kan finne nok panteflasker). Det hjelper utrolig godt på i slike knipetak.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Helt akutt, har du 10-15 kr til en flaske olje? Fortrinnsvis raps. (bor du i en by vil jeg tro du i et knipetak kan finne nok panteflasker). Det hjelper utrolig godt på i slike knipetak. Kjære deg. Det tar ikke bare 5 minutter å gå til sentrum, det tar et kvarter. En flaske rapsolje koster 40 kroner (minst), og ikke 10-15,-.......
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Kjære deg. Det tar ikke bare 5 minutter å gå til sentrum, det tar et kvarter. En flaske rapsolje koster 40 kroner (minst), og ikke 10-15,-....... Den kaldpressede i glassflaske er i den prisklassen ja, eldorado har et billigmerke som kostet 10-15 sist jeg så. Plastflaske, heter "salatolje" eller noe slikt. Uansett, jeg stikker herfra før dette blir en diskusjon om oljepriser ol. TS: Lykke til, håper det ordner seg i en viss fart
Gjest Gjesta Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Har du tenkt på å søke nødhjelp gjennom NAV sosial? Da slipper du i hvertfall å sulte!
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 Er jobb søker og har bare dag penger. Den siste perioden var over og jeg måtte søke på nytt, den blir innvilget- men saksbehandler sa det tok minst 3 uker. Nå er det gått 2 uker og det står klar til beregning på nett siden min, er det mulig jeg må gå 1 uke til? Siden jeg synes de behandler meg dårlig på det kontoret der vil jeg ikke mase på dem, forstår at de har mye å gjøre. Likevel, nå har jeg gått ned nesten 4 kg fordi jeg bare har poteter, gulerøtter og vann. Helseskadelig å være avhengig av nav- skulle ikke arbeidsledige få det bedre? Vil tro du har pengene på konto innen 3 virkedager. Sånn var det ihvertfall for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå