Lyra Skrevet 11. september 2009 #1 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg og min kjære har luktet litt på muligheten å bygge hus, men det er jo så dyrt, og som nyetablerte og meg som nyutdannet er ikke økonomien på topp. Så ramlet jeg over dette i går da, eller dvs samboern til mamma viste meg det. Og det virker jo helt genialt. Kjapt og billig, men for godt til å være sant? Hvordan er kvaliteten på disse husene og vil de holde om 20 år? Nå er det vel relativt nytt at de leverer til Norge, men er det noen som som har noen erfaringer med slike hus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyra Skrevet 13. september 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 13. september 2009 Er det ingen som har noen erfaringer med denne typen hus? Er det noen som har en ferdighus-leverandør å anbefale da? En som både har kvalitet og som er rimelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #3 Del Skrevet 13. september 2009 Merkelig at du ikke søker litt selv på nettet for å finne omtale/diskusjoner? Hjelper deg med en link det tok meg 35 sekunder å finne.. http://debatt.sol.no/node/4138121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karisjima Skrevet 14. september 2009 #4 Del Skrevet 14. september 2009 http://www.byggebolig.no/ Et kjempe bra forum for de som bygger eller ønsker å bygge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 14. september 2009 #5 Del Skrevet 14. september 2009 Hei! Sjekk forumene www.byggebolig.no og www.husbygger.net Her treffer du mange andre i bygge-bolig-fasen. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyra Skrevet 14. september 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg har sjekket litt rundt, men de aller aller fleste erfaringene jeg fant var fra 2005, og da var det snakk om en del småfeil, dermed håpte jeg at noen kanskje hadde noen nyere erfaringer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karisjima Skrevet 14. september 2009 #7 Del Skrevet 14. september 2009 http://www.byggebolig.no/index.php?topic=1885.0 Denne er av relativ nyere dato. Lykke til med husbygging Metemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyra Skrevet 14. september 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 14. september 2009 Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tecka Skrevet 15. september 2009 #9 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg har sjekket litt rundt, men de aller aller fleste erfaringene jeg fant var fra 2005, og da var det snakk om en del småfeil, dermed håpte jeg at noen kanskje hadde noen nyere erfaringer.... Debatten på sol går over flere sider og pågår enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå