Vannkvinne Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i skinn-tights? Jeg vil ha ordentlig skinn, ikke fake.. Men jeg vil heller ikke betale mer enn max ca 2.000,-. Hvis mulig??
Gjest Gjest_madonna_* Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 På jakt etter det samme selv. Skinnskjørt også, men ikke faux/fake. Ser det er mye jukseskinn ute og går men ønsker meg ekte holdbart skinn selv også. Noen som vet??
Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Vera Moda har ekte skinn fra ONLY. Både tights (leggings), kort skjørt og kjole.
Gjest Gjest_madonna_* Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Vera Moda har ekte skinn fra ONLY. Både tights (leggings), kort skjørt og kjole. Tusen takk for tipset! (er vel egentlig litt i overkant gammel til ONLY jeg men...... )
Vannkvinne Skrevet 16. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2009 Noen som vet prisen på Only sine skinntights? Er de behagelige og ikke klamme??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå