Gjest Sminke Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Hei, Hvilke sminkemerker vil du anbefale? Hvilket merke er din favoritt?
Havrefras Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 YSL - Touche Eclat er fantastisk når det kommer til å fjerne mørke ringer under øynene, røde flekker på hake/panne og nese, samt fjerne ujevnheter (også kalt "tryllepenn" Den koster litt, men det er verdt det! Når det kommer til foundation o.l. er min faviritt Clinique, den er ikke så usunn for huden som mange andre produkter, og gir et matt og fint resultat Til leppene liker jeg også clinique, og min favoritt er en lipgloss som heter Cherry plumper, som glinser litt og som også er fin over leppestift Solpudder er et flott suplement til den heller labre sommeren, og jeg bruker tan intensifier fra Terracotta. (No. 2) Mascara er ikke egentlig noen man trenger å bruke mye penger på, man kan få et flott resultat av mascaraene man får kjøpt på Hennez og Mauritz, men om du vil unne deg noe ekstra, vil jeg anbefale deg og kjøpe en med stor børste fra Dior Lykke til med sminkingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå