Gå til innhold

flytte datoen..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal egentlig gifte oss 28 06 03, men lurer nå på å flytte datoen til lørdagen etter ( den 4??),slik at vi kan reise rett på bryllupsreise, men blir da litt usikker på om noen kanskje har / skal reise på ferie o.l da?? noen råd??

klemz icon_smile.gif

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du har "annonsert" denne datoen til gjestene allerede, synes jeg du skal holde på dette. Datoen du foreslår er jo første helg i fellesferien og det er sikket mange som nå har lagt planer for ferien. Prøv heller å flytte bryllupsreisen én uke frem. 1212[ Dette Innlegg er endret av: Mines den 2002-04-23 09:50 ]

Skrevet

Vi skulle egentlig gifte oss 22.juni 2003, og hadde begynt så smått å fortelle det litt rundt.

Vi har nå byttet dato til 5. juli 2003, og tror ikke så mange har begynt ferie da.

Skrevet

Jeg trodde fellesferien var de tre siste ukene i juli, i så fall er det ennå en uke til fellesferien begynner.

Dette er jo over et år frem i tid, det er vel ikke mange som planlegger ferie så langt frem i tid??????????

Gjest Snorkfrøken
Skrevet

Vi flyttet datoen fra 3. august og frem en uke - til 27. juli. Det er siste helg i fellesferien, og det var dessverre flere som hadde gjort ferieplaner på den tiden allerede. Så kanskje du burde ta en ringerunde først? For vårt vedkommende måtte vi gjøre det fordi lokalet vi skulle bruke var blitt dobbelt-booket.12

Skrevet

Hei!

Vi flyttet datoen en uke tilbake i tid ca 8 mnd før bryllupet. Vi skal gifte oss 6. juli 2002, men hadde først bestemt oss for 13. juli 2002. Vi hadde sagt dette til venner osv både med datoen og hvilken kirke, hvilket sted og i det hele tatt. MEN så flyttet vi på det sånn at det skulle passe bedre inn i livet vårt! Og det har gått helt greit -det vanskligste var å finne nye lokaler, kirke osv, men det problemet har vel ikke dere siden det er så lenge til!! Vi gjorde dette siden vi ville har tid til bryllupsreise før vi flytter til Australia, og nå er vi bare sååå fornøyde!

Skrevet

Beklager, beklager ..... jeg leste datoen som om det skulle vært i år! Det burde ikke være noe problem siden det er over ett år til!! Min feil!

Skrevet

Vel, jeg har ikke tenkt på hva jeg skal gjøre første uke i juli i 2003. Tror ærlig talt ikke mange andre har bestemt det enda heller. Vi gifter oss 6 juli 2002 og annonserte datoen så smått i januar. Etter skikk og bruk har vi sendt ut invitasjonene 12 uker før, i og med at det er i juli. Slik at folk får muligheter til å planlegge. Er det noen du vet om som planlegger ferier, veldig lenge i forveien er det bare å si fra til dem - dere har flyttet datoen.

No problem - dette er en lykkelig begivenhet mange vil være med på!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...