Gå til innhold

Lisa Williams

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg blir så fasinert av den dama, den gnisten og gleden hun har er beundringverdig synes jeg.

sitter og ser på det nye programmet med hun på kanal FEM nå, og jeg sipper og sipper!

skulle gjerne hatt en slik lesing!

fantastisk ^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende underholdning, absolutt. Jeg lurer vel litt på om hun leser tankene til folk, i stedet for å faktisk ha kontakt med en ånd.

Skrevet

Farsken å assa... Glemte dette i går jeg. Enda jeg satt opp også :kjefte:

Er så fasinert av denne dama. Har sett så og si alt av henne. Noen som vet om dette går i reprise?

Skrevet
Spennende underholdning, absolutt. Jeg lurer vel litt på om hun leser tankene til folk, i stedet for å faktisk ha kontakt med en ånd.

Jeg tror ikke hun leser tankene til folk. Hun kjenner vel kanskje energiene de sender ut. Ellers så tror jeg hun har kontakt med åndene og føler og hører hva de vil si eller få formidle til sine gjenlevende. Spennende saker :)

Skrevet

det går reprise i helgen, er usikker på hvilken dag og når.

men jeg kom over reprisen forrige helg fra forrige torsdag ihvertfall :)

er vell bare og finne det ut på nettet.

Skrevet

Jeg er også fasinert av henne.

Jeg aner ikke hvordan hun gjør det men av og til lurer jeg på om hun bare later som.

Jeg ble en gang skikkelig imponert når hun sa riktig navn til en dames svigemor. Dama selv ble helt forskrekket også. Det er slike øyeblikk som får meg til å lure "hvordan viste hun det?"

Skrevet
det går reprise i helgen, er usikker på hvilken dag og når.

men jeg kom over reprisen forrige helg fra forrige torsdag ihvertfall :)

er vell bare og finne det ut på nettet.

Takk :) Jeg skal nok finne ut når det går.

Skrevet

kl 19 på kanal FEM på lørdag ;)

jeg fikk heller ikke med meg forrige episode og får antakelig ikke med meg reprisen i morgen heller! :kjefte:

Skrevet

Noen som har lest boken hennes?

Jeg har litt lyst på den.

Gjest Melchizedek
Skrevet

Jeg et sterkt tvilende til henne. Men jeg skal innrømme at av det jeg har sett så virker det faktisk ekte. Men det er jo hva en bedrager vil vi skal tro.

Jeg tror nok hun er en om ikke bedrager ihvertfall en løgner som faktisk tror hun kan snakke med de døde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...