Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Hei. Jeg har lyst på en litt kortere brudekjole, til litt under kneet. Dette fordi det er mer meg, og fordi jeg tenker at da kan jeg ha litt tøffe sko som synes. Jeg prøver å orientere meg i nettjungelen, men har foreløpig (etter flere måneders leting) ikke funnet noen, i hvertfall ikke på norske sider. Noen som har tips til hvor jeg kan lete? Går det an å legge opp en kjole som i utgangspunktet er helt sid, eller ødelegger det kjolen helt? Jeg må innrømme jeg tenker at det er bortkastet stoff...
Pupsilure Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Jeg lette masse etter kort kjole, men det var veldig få. Endte med å sy opp en lang en, og det ble fint, men det varierer nok fra kjole til kjole. det har vært noen tråder om det før, som du kan søke opp Jeg har sett noen på eBay også
GinaK Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Abelone har noen korte brudekjoler da... KJolene er fra Lilly.dk
Prestekrage Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Jeg har sett på korte på mange www.kreativtbryllup.no www.abelone.no www.eleganse.no og masse på ebay
Gjest TS Skrevet 12. september 2009 #5 Skrevet 12. september 2009 Takk for svar! Har prøvd å lete på ebay, men må innrømme jeg føler meg veldig lost der. Ser at mange her inne har bestilt kjoler og blitt veldig fornøyde, men jeg har nok rett og slett ikke knekt "e-baykoden" enda...
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #6 Skrevet 12. september 2009 søk etter short/length når du søker på brudekjole? Noen fine syntes jeg der var: Kjole med stor blomster Enkel kjole Nydelig klassisk kjole 50-tallskjole
Gjest -- Skrevet 13. september 2009 #7 Skrevet 13. september 2009 har sett noen korte fine på agape sine nettsider: kolleksjon 2009. et av de nederste bildene, tror jeg lykke til!
Gjest Brudeblomsten_2010 Skrevet 13. september 2009 #8 Skrevet 13. september 2009 Her er noen korte kjoler! Er selv på jakt etter helt rød brudekjole!!! Har ennå ikke funnet kjolen med stor K, men ingen hast enda da
Gjest TS Skrevet 13. september 2009 #9 Skrevet 13. september 2009 Tusen takk for alle svar! Dere er supersnille
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #10 Skrevet 13. september 2009 Torunns drømmekjoler har endel flotte korte kjoler:)
Sunshine Skrevet 14. september 2009 #11 Skrevet 14. september 2009 Hvis du tør kan du bestille kjole på ebay. Der har de masse selskapskjoler du kan få i hvilken farge du vil. Så finn en kort kjole og få den i hvit. Uansett er de så billige at man har råd til å gå på en smell eller fire Ellers finner du masse flotte kjoler på www.jkdress.com Jeg tror det er noen her inne med erfaring derfra, så hvis du søker litt på forumet finner du nok noen tilbakemeldinger. (Vær obs på at det skjuler seg penkjoler under alle brudekjolemenyene i tillegg til de egne penkjolemenyene).
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #12 Skrevet 14. september 2009 Nå vet jeg ikke hvordan stil du liker... men jeg syns kjolene til Cecilie Melli er utrolig lekre. Hun syr til deg, så alle kjolene kan fåes i hvitt. http://www.ceciliemelli.com Tror du kommer til å bli veldig fornøyd med kort kjole. Jeg giftet meg i lang og syns det var ganske pes i forhold til dansing osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå