Gjest Gjest_jente23_* Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Jeg har gul undertone i huden og trenger derfor en foundation med gule undertoner. Dette er vanskelig å se i butikken da lyssettingen gjerne er rar og ikke minst dårlig, noe som gjør det vanskelig å skulle matche med ansiktshuden i speilene. Foundationer som ser bra ut der og da oppdager jeg når jeg kommer hjem og får prøvd den i hele ansiktet og sett det i dagslys at gjør med griserosa.. Så hvordan finner man ut om en foundation har gule eller rosa undertoner? Så langt har jeg havnet på IsaDora High Performance i fargen Diamond Beige (definitivt gultoner i denne), men i og med at foundationer gjerne blir byttet bort i butikkene og erstattet med nye produkter så regner jeg med at jeg snart må finne meg en ny en
Jade Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 (endret) Jeg ville spurt betjeningen om hjelp. De er vel utdannet innen dette? Hvis det ikke er hjelp å få, så ville jeg hatt med speil, lagt noen striper i ansiktet/halsen, og gått ut og sjekket i dagslys. Og så ville jeg nevnt til betjeningen at de burde hatt bedre lys, slik at man kan finne riktig farge. Gult er en varm farge. Det står gjerne på foundationene om de er varme eller kalde? Endret 11. september 2009 av Jade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå