Gå til innhold

Leverte inn multimediaspilleren til reparasjon/reklamasjon


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, tittel og emnebeskrivelse sier sitt.

Kjøpte en multimediaspiller i mars, og i mai sluttet den å fungere. Leverte den personlig inn til firmaet vi kjøpte den av, og hørte ikke mer fra dem. I går ble det tatt ut konkursåpning på firmaet, og jeg finner ingen informasjon om hvilke muligheter og rettigheter jeg har.

Noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tar kontakt med bobestyrer på telefon og forklarer saken. Da får du hjelp.

Spilleren er jo din eiendel, men du må garantert vise kvittering for kjøpet. Om den ikke er reparert så kan du ta kontakt med importør/produsent og få hjelp videre hvor du kan reparere spilleren.

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet
Du tar kontakt med bobestyrer på telefon og forklarer saken. Da får du hjelp.

Spilleren er jo din eiendel, men du må garantert vise kvittering for kjøpet. Om den ikke er reparert så kan du ta kontakt med importør/produsent og få hjelp videre hvor du kan reparere spilleren.

Det betyr ikke nødvendigvis at du får igjen spilleren/ pengene for den.

Alt av løsøre/eiendeler/ konti går inn i konkursboet og verdien av det vil gå til å dekke prioriterte krav og fordringer.

Dersom spilleren din faktisk lar seg oppdrive der, kan det være mulig du klarer å få den tilbake, mer er den "borte", vil kravet ditt om pengene tilbake for den gå inn i uprioriterte fordringer i konkursboet. Dvs ditt krav blir sist prioritert når status er gjort opp, og du vil etter all sannsynlighet ikke få pengene tilbake. Men det lønner seg uansett å prøve, du kan jo ha flaks..

Konkurs/bobestyrer finner du brreg.no under firmanavnet (siste kunngjøringer).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...