Gå til innhold

prison break

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange episoder er det igjen av sesongen?

noen som vet....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var vist siste episode!

Hmmm.... rart den er over.

Forøvrig viste jeg hvordan den sluttet.

Broder'n har lastet ned og sett for en stund siden.

Skrevet

Så kort denne sesongen har vært? Jeg har ikke fulgt med så mye denne sesongen men plutselig så var det ferdig.

Skrevet

Det kommer en avsluttende "film" også. Går sikkert over to episoder.

Skrevet
Det kommer en avsluttende "film" også. Går sikkert over to episoder.

Å nei, er det ferdig så er det ferdig liksom.

Skrevet (endret)

Lurt å se den når du har sett alt det andre. Forklarer litt :)

Endret av venus_
Gjest Melchizedek
Skrevet

Prison Break er ferdig kanselert. Det blir ikke mer episoder og takk for det. En gør kjedelig serie

Skrevet
Lurt å se den når du har sett alt det andre. Forklarer litt :)

Det kommer to episoder til som oppsummerer løse tråder og viser de fire siste årene b.la hvordan Michael døde.

Skrevet

Jeg fikk bare sett de siste 20 sek av siste episode, og sovna fra reprisen i går. Kan noen forelle hva som skjedde, og hvorfor michael er dau, men lever like greit igjen i reklamen for neste som kommer til torsdag?

:klø: :klø: :klø:

Skrevet
Jeg fikk bare sett de siste 20 sek av siste episode, og sovna fra reprisen i går. Kan noen forelle hva som skjedde, og hvorfor michael er dau, men lever like greit igjen i reklamen for neste som kommer til torsdag?

:klø: :klø: :klø:

Hvorfor han døde får man ikke vite før i de to neste avsluttende tilleggsepisodene.

Skrevet

Åh nå så. Men resten som skjedde da, døde mora, don self og co?

• 2 uker senere...
Skrevet
Åh nå så. Men resten som skjedde da, døde mora, don self og co?

Jeg hadde sett hele sesongen på nett, det er en stund siden så jeg ikke husker alt, men ja moren er dø. Don Self kan jeg ikke huske at han døde, bare når han var på sykehuset med de to "agentene".

Skrevet

Han så jo rimelig ferdig ut! :ler:

men reprise av siste i natt, denne SKAL jeg ikke sovne fra!!

Skrevet

Å, ja ferdig er serien. Til de som lurer. Men hva er poenget med "oppsummerende film"?

Skrevet

De bestemte seg for å kansellere serien, for det var så få som så på den (alle lastet den ned i stedet.. :sjenert: ), det er derfor den siste sesongen ble så kort. :sur:

Skrevet

Serien mista jo litt piff etter sesong 2 da.

Synes jeg da...

Skrevet

Ja, det finnes jo grenser for hvor mange prisoner man kan breake fra... :lol:

Jeg for min del har sett alle sesongene på likt, så jeg synes hele greia er dødsspennende!

Skrevet

Prison Break er av de beste serier jeg har sett! Jeg hadde ikke sett på sesong en og to da de gikk på TV, men kjøpte og kjørte maraton. Tre og fire så jeg på nettet.

Veldig spennende serie, men det passer fint at den er ferdig, selv om jeg synes at avslutningen var litt sånn brått. Det er plutselig 4-5 år fram i tiden, liksom :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...