Nanella Skrevet 11. august 2003 #1 Skrevet 11. august 2003 sånn krem eller gele som virker hemmende for hårvekst på ben etc.? Noen som har erfaring med slike kremer/geleer? Snakket med en hudpleier og hun sa at det var veldig lurt å bruke i tillegg til voks epilator og andre måter å fjerne hår på.. Men hun jobber ikke i Oslo så jeg trenger noen tips om hvor og hva og sånt.. he he.. Anyone?? Klem XSiljeX
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2003 #2 Skrevet 11. august 2003 Jeg har kjøpt en slik krem, men det var på homparty. Mener å huske at produktene kommer fra LR (eller LRN) international. Har aldri hørt om serien før, men jeg kan nok finne ut om du kan få bestilt derfra uten å være på homeparty. Har bare brukt kremen et par ganger, så jeg kan egentlig ikke si om den virker eller ei. Mener å huske en annen bruker her inne som også hadde kjøpt slik krem. Tror det var nevnt i en tråd om epilatorer/hårfjerning i begynnelsen av juli. Sikkert her eller på vlevære. Kanskje du kan sende en melding til henne hvis du finner ut hvem jeg mener? Hilsen Lille meg
Tigerpia Skrevet 11. august 2003 #3 Skrevet 11. august 2003 Det finnes et produkt som heter Kalo som visstnok skal hemme veksten. Har sett reklame for dette i diverse blader, men ikke prøvd produktet selv. Hadde jo vært veldig greit om det virket da :D
Gjest Liten Skrevet 11. august 2003 #4 Skrevet 11. august 2003 Har sett reklame for en angivelig vidunderlig hårhemmende krem hos Gimle parfymeri i Bygdøy Allè. Husker ikke navnet, men mulig det var Kalo som ble nevnt tidligere her. Ellers får du stort sett kjøpt slike produkter i de fleste hudpleiesalonger.
Nanella Skrevet 11. august 2003 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2003 Ja.. Hvor finner jeg etablerte hudpleie salonger med godt rykte da? Jeg gidder ikke gå på hennes liksom å kjøpe.. Vil kjøpe hos seriøse salonger som vet hva de driver med!! Der har de stort sett de beste produktene. Noen forslag?
Gjest Virvel Skrevet 12. august 2003 #6 Skrevet 12. august 2003 Moren min har den Kalo-kremen. Tror hun har kjøpt den på Parfymelle. Virkningen kan jeg dessverre ikke si noe om - har ikke prøvd den selv.
Nanella Skrevet 13. august 2003 Forfatter #7 Skrevet 13. august 2003 Jeg får myse litt rundt og se om jeg finner noe bra. Hadde vært utrolig bra om det virker da. Hun som sa det er jo en veldig seriøs hudpleier med lang utdannelse så regner ikke med at hen sa det hvis hun ikke mente det.. Men hun understrekte da at du måtte bruke sammen med at man vokset eller brukte epilator ol. da det napper opp ved røttene. Jeg er nemlig kjempe lei hår på bena!!!!!!!!! Gidder ikke barbere mer!!! Bort bort bort!!! He he
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå