Gå til innhold

Angrepille på matvarebutikker og bensinstasjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var så mye snakk om at det skulle bli mulig å kjøpe angrepille på matvarebutikker og bensinstasjoner etter nyttår i fjor, men har det skjedd noe? Jeg har ikke sett noe til det, hverken i hylla med kort for medikamenter til automat, eller noe annet sted i butikkene. Jeg merket meg at på nærbutikken vår får man kjøpt graviditetstester, men angrepillen har jeg ikke sett noe til.

Hvis man får kjøpt angrepillen på butikken, er det på alle butikkene og er det ved andre medikamenter eller et annet sted i butikken? :vetikke:

Skrevet

Fra januar 2009 skulle disse komme både i butikk og bensinstasjoner, men det har seg sånn at ikke alle disse har oppdatert sortimentet sitt, så noen kan ha det, de fleste har det ikke...

Skrevet
Fra januar 2009 skulle disse komme både i butikk og bensinstasjoner, men det har seg sånn at ikke alle disse har oppdatert sortimentet sitt, så noen kan ha det, de fleste har det ikke...

Hm, dårlig. Fant en artikkel fra mars der det stod at mange av butikkene ikke vil ta den inn i sortimentet sitt!

Men er det noen som vet hvilke butikker som eventuelt har den?

Gjest SmallTalk
Skrevet

Jeg så angrepiller ved siden av Paracet og Ibux på Narvesen i dag, så ja det har kommet i butikkene.

Skrevet
Jeg så angrepiller ved siden av Paracet og Ibux på Narvesen i dag, så ja det har kommet i butikkene.

I alle butikker?

Skrevet
Hvis man får kjøpt angrepillen på butikken, er det på alle butikkene og er det ved andre medikamenter eller et annet sted i butikken? :vetikke:

Var på coop obs i dag, og på den kort-automat-velgeren sto det at angrepillen, og en ting til -som jeg ikke husker hva var - måtte man spørre kassabetjeningen etter.

Gjest SmallTalk
Skrevet
I alle butikker?

Nei, i de som velger å ta det inn i sortementet sitt. Narvesen her i nærheten hadde det, men det er f.eks ikke sikkert at alle Narvesenkiosker har det. Jeg jobber i matbutikk, og vi har f.eks ikke angrepiller i sortementet vårt.

Skrevet

At det er lovlig å ta det inn betyr ikke at de må ta det inn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...