Gjest Fuglehue Skrevet 11. august 2003 #1 Del Skrevet 11. august 2003 Når dere kjøper (eller om dere kjøper) push up BH i butikker, drar dere ut de ekle innleggene da? Jeg gjør, for jeg gidder ikke ha større enn jeg har, så jeg tok dem ut i butikken, men ei som sto der og jobbet der sa "de er ikke til for å tas ut" og da ble jeg en sinnatagg for jeg vil ikke se ut som bollepupper, det er ikke fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 11. august 2003 #2 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg tar dem ut. (Men jeg venter til jeg har kommet hjem..) Noen ganger kan det likevel være greit å ha hvis jeg har en spesiell kjole eller no' der jeg trenger "litt ekstra". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 11. august 2003 #3 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg tenker mer på skuffelsen. Akkurat som med disse pushupbuksene som var populære før (skulle iallfall være det, så aldri noe til de) så kler man av seg og ræva henger nedpå knærne hoho nei slike flaue ting kan man ikke ha noe av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå