Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Hei! Jeg sliter med å få jobb, og får minimalt penger fra nav. så jeg lurer på hva bostøtte er? Hvem kan søke?
Gjest Blondie65 Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Bostøtte er en støtte som du kan søke din kommune om. Du må nesten gå inn på kommunens hjemmesider for å lese reglement, beløpsgrenser etc. Det er et månedlig tilskudd til husleie for de som trenger det (kommer innenfor inntektsgrenser).
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Hei! Jeg sliter med å få jobb, og får minimalt penger fra nav. så jeg lurer på hva bostøtte er? Hvem kan søke? Alle kan søke- de beregner etter inntekt. Få dokumentasjon over dagens inntekt og be de beregne etter den. Bostøtte er ett statlig tiltak slik at mennesker skal kunne beholde boligene sine i ett ellers overpriset marked;) De har søknadskjema på ditt lokale boligkontor.
Gjest ts Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Jeg gikk inn på husbankens side og fant søknadskjema til bostøtte. Det blir det samme det? Jeg har jobbet i sommer for 60 000. hva blir det ca bostøtte da? Og har det noe å si hvor mye jeg jobber? har ingen jobb nå, men regner med jeg får en snart..
Gjest Blondie65 Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 Jeg gikk inn på husbankens side og fant søknadskjema til bostøtte. Det blir det samme det? Jeg har jobbet i sommer for 60 000. hva blir det ca bostøtte da? Og har det noe å si hvor mye jeg jobber? har ingen jobb nå, men regner med jeg får en snart.. Det er to forskjellige ting. Kommunen har en annen egen ordning. Tror du får fra bare en plass. Beløps-/inntektsgrensene kan ikke jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå