Morea Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Lurer på om det er noen løpere der ute som har noen tips. Har blitt fullstendig bitt av terrengløpbasillen. Har gode treningsklær og sko, men. - Hører radio mens jeg løper og går, og Sony Ericsson-høretelefonene (de derre små gummiduttene til å ha i ørene, som fungerer utmerket når man går) de faller ofte ut når jeg løper, og da særlig i ulendt terreng. Vet dere om noen som er bedre som jeg kan bruke på en SE? Og jeg trenger også solbriller, særlig nå som sola begynner å stå lavt. Så ikke for mørke og lette og gode, som sitter godt på. Noen som har noen gode? Vet jeg kan gå i butikken og se, men praktiske råd er jo så mye bedre.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Hører radio mens jeg løper og går, og Sony Ericsson-høretelefonene (de derre små gummiduttene til å ha i ørene, som fungerer utmerket når man går) de faller ofte ut når jeg løper, og da særlig i ulendt terreng. Vet dere om noen som er bedre som jeg kan bruke på en SE? Sony Ericsson hodetelefon Har du den typen hodetelefon som jeg linket til her? Hvis ikke er dette en type som holder seg godt i ørene hvis proppen er riktig størrelse. Hvis du ser er kabelen koblet fra den delen som det står walkman på, har du denne typen kan du også koble på et hvilket som helst headset. Mange bruker jo Koss Porta Pro når de trener, men det er jo en smakssak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå