Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte går du/dere på tur i skog å mark? heller i det helle tatt en , spasertur.

Jeg går en til to timer vær dag , enten i skogen, heller ved sjøen,

er så deilig , jeg er blitt som hundene, at jeg blir sur vist det blir en dag heller to uten en tur ut, :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg går tur hver dag, minst en time. Pluss et par småturer morgen og kveld. Har hund, så derfor blir det mye mosjon :)

Skrevet

Noen ganger er jeg ute nesten hele dagen i skogen eller i andre steder område rundt der jeg bor. Og da pleier jeg å gå rundt eller være i aktivitet mens andre ganger går jeg turer på ca en time. Jeg klarer meg ikke uten frisk luft :)

Skrevet

:hakeslepp: Hvordan får dere tid til å være ute hele dagen, eller ta turer hver dag morgen og kveld? Er dere studenter? Husmødre?

Heldiggriser! Jeg skulle gjerne vært ute mye mer enn pr. dags dato. Nyt dagene nå da, med det flotte solskinnet :klemmer:

Skrevet (endret)
:hakeslepp: Hvordan får dere tid til å være ute hele dagen, eller ta turer hver dag morgen og kveld? Er dere studenter? Heldiggriser!

hahaha :skratte: Morsomte denne uken! Jeg er student og har ikke sjangs. Er ikke vits å vurdere å ha tid eller energi til å gå en til to timer hver dag engang.

På søndag gikk jeg en halv time på kvelden, i dag gikk jeg til bensinstasjonen. Det er nok for i år, tror jeg. Tilbake til skolebøkene, jah.

Endret av Tante
Skrevet

en time vær kveld er jeg ute, middag kl 1530, slappe av å gjøre det jeg har lyst til fram til kl 18.

så er det ut en tur, lang god spaser tur

Skrevet

Jeg går minst fire ganger i uken. Går da minimum i en time, men ofte blir det halvannen til to timer.

Gjest Ingeniøren
Skrevet
:hakeslepp: Hvordan får dere tid til å være ute hele dagen, eller ta turer hver dag morgen og kveld? Er dere studenter? Husmødre?

Heldiggriser! Jeg skulle gjerne vært ute mye mer enn pr. dags dato. Nyt dagene nå da, med det flotte solskinnet :klemmer:

Ikke så vanskelig. En dag kan f.eks gjerne se slik ut:

24-07.30 : Sove

07.30-09 : Frokost, kort tur, komme seg på jobb

09-16.30 : Jobbe

16.30-17 : Komme seg hjem

17-18.30 : Tur

18.30-19.30 : Middag

19.30-24 : Diverse

Skrevet

Jeg går tur rundt et vann hver dag. Og jeg er hverken student eller husmor.

Skrevet

Prøver å gå noen ganger i uka. Litt variabelt hva jeg får tid til. Med barna blir det 1 gang i uka, skulle ønske vi hadde tid til mer.

Skrevet

Jeg og sambo går egentlig en times tur hver kveld, men har vært syk en stund nå så da har det blitt litt varierende.

Jeg er student ja. Men har det da aldri så travelt at jeg ikke rekker en tur etter middag om jeg ønsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...