Gjest antiharry Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Sitat fre en tilfeldig "Status update" hos en blond bimbo: - "skal prøve å gjøre rent litt her.Trengs nå kan du si.Finne frem og pakke litt til syden-turen senere. Litt mer givende det en det første. Gubben er på Svinesund for å ta ned forteltet.Jentene leker ute og minstemann har oppdaget katten". Hva er poenget med å la slikt henge ved profilen og bildet??!!! Så harry...
LilleBille Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 å så da ... ... la nå folk få skrive hva de vil - og ønsker du ikke å se hennes oppdateringer - skjul henne - eller slett henne som venn.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Jeg finner dette innlegget veldig ironisk. For det du skriver, det er egentlig det noen burde ha skrevet til deg. Hva er vitsen å henge seg sånn opp i andre?
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Jeg er enig med ts, mange som skriver mye rart og oppdaterer hele tiden..."Nå regner det", "nå har det sluttet å regne", "trøtt jeg", "sovet litt jeg"...
Gjest Gjest_Tutta_* Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Jeg har ikke Facebook-profil, så det vet jeg lite om .. Men jeg har lest noen dagbøker her på KG og det er mye: Idag har jeg vasket en maskin med klær, nå skal jeg henge opp en maskin med klær, nå må jeg hvile, idag har jeg sovet middag, idag er jeg trøtt Jaja, tenker jeg ... det er sikkert en interessant lesning om noen år.
Gjest j19 Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 Hvis du irriterer deg sånn over denne personen, hvorfor sletter du ikke bare henne da? Virker ikke som du er så god venn med henne.. Jeg har bare gode venner på facebook og synes det bare er koselig å lese status-oppdateringene deres.
Gjest emmeline Skrevet 11. september 2009 #7 Skrevet 11. september 2009 Jeg liker at folk skriver statusoppdateringer, da får jeg fulgt litt med. Men har allikevel lagt merke til at noen skriver litt vel personlig etter min mening, f.eks. noe a'la "skal til gynekologen for bekkenløsningen etterpå". Den er litt drøy for meg da.. Men enhver må jo velge selv hva og hvor mye de vil dele.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #8 Skrevet 11. september 2009 Jeg liker at folk skriver statusoppdateringer, da får jeg fulgt litt med. Er helt enig i det, det er bare hyggelig at folk opplyser litt om hva de gjør. Da kan man følge litt med og er orientert. Men synes ikke noe om at de blir for upassende.
Gjest bais Skrevet 11. september 2009 #9 Skrevet 11. september 2009 Jenter har store oppmerksomhetsbehov, du vet jo det. Det at de kan sitte der på fb og oppdatere status hele tiden gir dem en følelse av kjendistilværelse, vår generasjon av kvinnfolk absolutt skal ha etter at de har sett sex og singelliv og frustrerte fruer
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #10 Skrevet 11. september 2009 Hun ene på lista mi oppdaterer ca en gang i timen med meldinger som: endelig fått minsten i bhg nå skal jeg lage meg frokost...d va godt med frokost legger meg ned på litt er så trøtt idag...da var jeg våken igjen...da var d middagstid å minsten er hentet fra bhg...kveldsmat å lalletid for minsten....da var minsten i seng og jeg skal se en god film....filmen var bra så da er det i seng før en ny dag imorgen. Har også ei som oppdaterer profilen med: har så jævlig mensensmerter....fikk mensen inatt, hater det....fotsoppen vil ikke forsvinne,noen gode råd?
Gjest trøste & bære Skrevet 11. september 2009 #11 Skrevet 11. september 2009 Hun ene på lista mi oppdaterer ca en gang i timen med meldinger som: endelig fått minsten i bhg nå skal jeg lage meg frokost...d va godt med frokost legger meg ned på litt er så trøtt idag...da var jeg våken igjen...da var d middagstid å minsten er hentet fra bhg...kveldsmat å lalletid for minsten....da var minsten i seng og jeg skal se en god film....filmen var bra så da er det i seng før en ny dag imorgen. Har også ei som oppdaterer profilen med: har så jævlig mensensmerter....fikk mensen inatt, hater det....fotsoppen vil ikke forsvinne,noen gode råd?
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #12 Skrevet 11. september 2009 Hun ene på lista mi oppdaterer ca en gang i timen med meldinger som: endelig fått minsten i bhg nå skal jeg lage meg frokost...d va godt med frokost legger meg ned på litt er så trøtt idag...da var jeg våken igjen...da var d middagstid å minsten er hentet fra bhg...kveldsmat å lalletid for minsten....da var minsten i seng og jeg skal se en god film....filmen var bra så da er det i seng før en ny dag imorgen. Har også ei som oppdaterer profilen med: har så jævlig mensensmerter....fikk mensen inatt, hater det....fotsoppen vil ikke forsvinne,noen gode råd? lol
TipsyTopsy Skrevet 11. september 2009 #13 Skrevet 11. september 2009 Jeg har en fyr som er sånn: "Åh, er skikkelig lei meg ass. griner nå." Neste melding, noen timer senere: "Herregud livet er jææævlig". Neste dag: "Jonas har det vanskelig i dag" Neste: "Livet er hardt, huff Jonas er så sliten nå". Neste: "Jeg takler ikke mer motgang nå" Neste" "Dama har dumpa meg. Skjønner ingenting. Jeg gjorde alt for henne". Neste: "Har sinnsykt kjærlighetssorg nå ass" Neste: "har skikkelig vondt i magen. auuuu. dette er sinnsykt vondt" osv, osv, osv... Karen får såklart masse sympati, hehe... (har tatt meg selv i å syntes synd på han selv).
Gjest strykebrett Skrevet 11. september 2009 #14 Skrevet 11. september 2009 Jeg har ei som typisk skriver: XXX "er skikkelig lei seg og sint" så kommer det selvfølgelig masse spørsmål på kommentarfeltet under om hva som er galt. Da svarer hun alltid "passer ikke å si på facebook" eller noe lignende. Er ganske irriterende, har man sagt A og så videre..
Tabris Skrevet 12. september 2009 #15 Skrevet 12. september 2009 Jeg har ei som typisk skriver: XXX "er skikkelig lei seg og sint" så kommer det selvfølgelig masse spørsmål på kommentarfeltet under om hva som er galt. Da svarer hun alltid "passer ikke å si på facebook" eller noe lignende. Er ganske irriterende, har man sagt A og så videre.. Dette irriterer meg også, og jeg svarer konsekvent aldri på slike halvkvedede viser. Jeg synes dette vitner mer om oppmerksomhetstrang enn en "Nå drikker jeg kaffe"-oppdatering.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå