Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Når begynte dere å feire bursdagen til barnet med andre barn? Og hvem inviterte dere da? Alle barna på avdelingen/klassen i barnehagen/barneskolen? Bare guttene/jentene?
Gjest Caylee Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Første bursdag med mange venner (altså de fra barnehagen) var da jeg var 3år.
MeLi Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Her begynte vi å ha bursdagselskap fra poden var 1 år, mest fordi mor er glad i å holde selskap . Poden liker liker godt å ha besøk , han, og godt er det, for vi har nemlig 3 selskaper hvert år! Et med barselgruppa, et med familien (tanter osv) og et med venner som har barn på samme alder.
Caramba Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Første bursdag når sønnen ble 1 år. Da inviterte vi noen av våre venner, både de som har og ikke har barn. Samme når han fylte to.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Familieselskap har det vært hvert år, men barneselskap hedde vi første gang på 4-års dagen (første bursdag når barnet hadde begynt på stor avdeling på barnehagen). Da inviterte vi alle barn av samme kjønn på samme avdeling (ca. 10).
Gjest Gjest_wenche_* Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 Familieselskap hadde vi fra ett års alder. Barneselskap fikk de ikke ha før de begynte på skolen.
zitrus Skrevet 11. september 2009 #7 Skrevet 11. september 2009 Vi hadde første barnebursdag da barnet ble 3 år. Da inviterte vi alle av samme kjønn på samme avdeling i barnehagen. Når de er så små var en foreldre med også og vi måtte servere alle de også...
*Turte* Skrevet 12. september 2009 #8 Skrevet 12. september 2009 Vi hadde bursdagsfeiring med barnehagebarna da vi feiret 4-årsdagen. I barnehagen vi går i, har jeg ikke opplevd at noen har invitert før det.
Pomeline Skrevet 12. september 2009 #9 Skrevet 12. september 2009 Fra mine yngre dager, mener jeg å huske at de første besøkene med venner og klassekamerater begynte samtidig som jeg begynte på skolen. Altså rundt 6-års alderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå