Gå til innhold

Når begynte dere å feire bursdag med andre barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte dere å feire bursdagen til barnet med andre barn? Og hvem inviterte dere da? Alle barna på avdelingen/klassen i barnehagen/barneskolen? Bare guttene/jentene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første bursdag med mange venner (altså de fra barnehagen) var da jeg var 3år.

Skrevet

Her begynte vi å ha bursdagselskap fra poden var 1 år, mest fordi mor er glad i å holde selskap :fnise: . Poden liker liker godt å ha besøk , han, og godt er det, for vi har nemlig 3 selskaper hvert år! Et med barselgruppa, et med familien (tanter osv)

og et med venner som har barn på samme alder.

Skrevet

Første bursdag når sønnen ble 1 år. Da inviterte vi noen av våre venner, både de som har og ikke har barn. Samme når han fylte to.

Skrevet

Familieselskap har det vært hvert år, men barneselskap hedde vi første gang på 4-års dagen (første bursdag når barnet hadde begynt på stor avdeling på barnehagen). Da inviterte vi alle barn av samme kjønn på samme avdeling (ca. 10).

Gjest Gjest_wenche_*
Skrevet

Familieselskap hadde vi fra ett års alder. Barneselskap fikk de ikke ha før de begynte på skolen.

Skrevet

Vi hadde første barnebursdag da barnet ble 3 år. Da inviterte vi alle av samme kjønn på samme avdeling i barnehagen. Når de er så små var en foreldre med også og vi måtte servere alle de også...

Skrevet

Vi hadde bursdagsfeiring med barnehagebarna da vi feiret 4-årsdagen. I barnehagen vi går i, har jeg ikke opplevd at noen har invitert før det.

Skrevet

Fra mine yngre dager, mener jeg å huske at de første besøkene med venner og klassekamerater begynte samtidig som jeg begynte på skolen. Altså rundt 6-års alderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...