Involvert Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Noen som vet om en flink dyrlege eller en bra dyreklinikk i vestfold? Gjerne en med hjemmeside!
Gjest Wacmoc Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 (endret) http://www.tonsberg-dyreklinikk.no/ Går dit med alle kattene og hundene, og er kjempefornøyd! De er kjempeflinke, og helt OK med pris Har kun erfaring med en av dyrlegene da, men virker som at resten er flinke ( Han som er på forsiden av hjemmesiden jeg har ). Og hva enn du gjør, ikke bruk vestfold dyrehospital.. De er ikke flinke.. Endret 10. september 2009 av Wacmoc
Involvert Skrevet 10. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2009 http://www.tonsberg-dyreklinikk.no/ Går dit med alle kattene og hundene, og er kjempefornøyd! De er kjempeflinke, og helt OK med pris Har kun erfaring med en av dyrlegene da, men virker som at resten er flinke ( Han som er på forsiden av hjemmesiden jeg har ). Og hva enn du gjør, ikke bruk vestfold dyrehospital.. De er ikke flinke.. Tusen takk! Og, det er notert... Utrolig viktig for meg at folk vet hva de driver med Takk igjen
Gjest Wacmoc Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Tusen takk! Og, det er notert... Utrolig viktig for meg at folk vet hva de driver med Takk igjen Ja, de er virkelig flinke der Anbefaler de til alle Også har de veldig fleksible åpningstider, så man slipper å stresse mht jobb/skole med å få vaksine til hunden uten å måtte dra på en lørdag.
Involvert Skrevet 10. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2009 Ja, de er virkelig flinke der Anbefaler de til alle Også har de veldig fleksible åpningstider, så man slipper å stresse mht jobb/skole med å få vaksine til hunden uten å måtte dra på en lørdag. Nettopp! Ah, herlig! Ser ut til at det kanskje blir katt på oss, og da er det greit å vite hvilke dyrleger som er flinke..
Gjest Wacmoc Skrevet 10. september 2009 #6 Skrevet 10. september 2009 Nettopp! Ah, herlig! Ser ut til at det kanskje blir katt på oss, og da er det greit å vite hvilke dyrleger som er flinke.. Har hatt alle 8 ( ) kattene der, og de vet hva de gjør Fant til og med ut at ene pusen hadde imunsvikt og ikke kunne gro sår, og fikk salver som gjør det bedre osv ^^
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #7 Skrevet 11. september 2009 Dyreklinikk 24! Dyktige, hyggelige, forståelsesfulle, god pris og fin åpningstid! :)Tror de har åpent til 19 eller 20.
Gjest Gjest_tvilling_* Skrevet 11. september 2009 #8 Skrevet 11. september 2009 Jeg anbefaler stenmalen dyreklinikk!flinke folk og innmari hyggelige De har også åpent et par kvelder i uka. Jeg har hatt alle hundene mine der og kan virkelig anbefale dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå