Gå til innhold

Dyrlege

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om en flink dyrlege eller en bra dyreklinikk i vestfold? :)

Gjerne en med hjemmeside!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

http://www.tonsberg-dyreklinikk.no/

Går dit med alle kattene og hundene, og er kjempefornøyd! De er kjempeflinke, og helt OK med pris :) Har kun erfaring med en av dyrlegene da, men virker som at resten er flinke :) ( Han som er på forsiden av hjemmesiden jeg har ).

Og hva enn du gjør, ikke bruk vestfold dyrehospital.. De er ikke flinke..

Endret av Wacmoc
Skrevet
http://www.tonsberg-dyreklinikk.no/

Går dit med alle kattene og hundene, og er kjempefornøyd! De er kjempeflinke, og helt OK med pris :) Har kun erfaring med en av dyrlegene da, men virker som at resten er flinke :) ( Han som er på forsiden av hjemmesiden jeg har ).

Og hva enn du gjør, ikke bruk vestfold dyrehospital.. De er ikke flinke..

Tusen takk! :klemmer:

Og, det er notert... Utrolig viktig for meg at folk vet hva de driver med :opplyser:

Takk igjen :)

Skrevet
Tusen takk! :klemmer:

Og, det er notert... Utrolig viktig for meg at folk vet hva de driver med :opplyser:

Takk igjen :)

Ja, de er virkelig flinke der :)

Anbefaler de til alle :) Også har de veldig fleksible åpningstider, så man slipper å stresse mht jobb/skole med å få vaksine til hunden uten å måtte dra på en lørdag. :)

Skrevet
Ja, de er virkelig flinke der :)

Anbefaler de til alle :) Også har de veldig fleksible åpningstider, så man slipper å stresse mht jobb/skole med å få vaksine til hunden uten å måtte dra på en lørdag. :)

Nettopp! :) Ah, herlig!

Ser ut til at det kanskje blir katt på oss, og da er det greit å vite hvilke dyrleger som er flinke.. :)

Skrevet
Nettopp! :) Ah, herlig!

Ser ut til at det kanskje blir katt på oss, og da er det greit å vite hvilke dyrleger som er flinke.. :)

Har hatt alle 8 ( :fnise: ) kattene der, og de vet hva de gjør :) Fant til og med ut at ene pusen hadde imunsvikt og ikke kunne gro sår, og fikk salver som gjør det bedre osv ^^

Skrevet

Dyreklinikk 24! :)

Dyktige, hyggelige, forståelsesfulle, god pris og fin åpningstid! :)Tror de har åpent til 19 eller 20.

Gjest Gjest_tvilling_*
Skrevet

Jeg anbefaler stenmalen dyreklinikk!flinke folk og innmari hyggelige :) De har også åpent et par kvelder i uka. Jeg har hatt alle hundene mine der og kan virkelig anbefale dem

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...