Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2003 #1 Skrevet 11. august 2003 På fredag og lørdag gjorde vi faktisk gullende rent samtlige rom i huset; gulv, tak, vegger, skuffer og skap. Ingen hybelkaniner igjen, med andre ord. Og det føles litt tomt, jeg innrømmer dét. Lukten av grønnsåpe og ulike nyanser av Jif kan liksom ikke erstatte eimen av de best innbodde "kaninene" under senger, skap og seksjoner... Likevel; vi angrer ikke!
Sandman Skrevet 11. august 2003 #2 Skrevet 11. august 2003 Håper du ga hybelkaninene et verdig begravelse. :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2003 #3 Skrevet 11. august 2003 Nei, det var vanskelig - vi hadde bortimot en krangel om hvor de skulle gravlegges. Tror faktisk det endte med en kompromissløsning: Restavfall.
MarianneE Skrevet 11. august 2003 #4 Skrevet 11. august 2003 Hmpf.....dette minner meg om at jeg har noen og ta livet av! for ordens skyl: Nei, dette er ingen personangrep eller dødstrussel, men Trøffel's innlegg minnet meg om at jeg må støvsuge idag)
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2003 #5 Skrevet 11. august 2003 Hmpf.....dette minner meg om at jeg har noen og ta livet av! for ordens skyl: Nei, dette er ingen personangrep eller dødstrussel Min erfaring er at de som påberoper seg å ikke fare med trusler eller personangrep er noen av de verste... Voodoofiseringsalarmen er iverksatt, og uler...
Kaktus Skrevet 11. august 2003 #6 Skrevet 11. august 2003 Det er faktisk helt umulig å bli kvitt ALLE hybelkaniner. To vil alltid gjemme seg bort på et avtalt sted, og så fort grønnsåpelukta begynner å avta, formerer de seg i rasende tempo og dukker opp der du minst forventer det. Så det er garantert at det vil komme nok en invasjon av heimen din. Beklager - men du kan bare ikke gjøre noe med livsløpet til hybelkaniner. De er jo kaniner tross alt.
Livets datter Skrevet 11. august 2003 #7 Skrevet 11. august 2003 Minte også meg på at jeg har noe som burde vært gjort. (...*lister seg stille ut igjen, da Trøffel allikevel avviser alle svar hun kommer med*)
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2003 #8 Skrevet 11. august 2003 Minte også meg på at jeg har noe som burde vært gjort. Bytte avatar...
MarianneE Skrevet 11. august 2003 #9 Skrevet 11. august 2003 Hmpf.....dette minner meg om at jeg har noen og ta livet av! for ordens skyl: Nei, dette er ingen personangrep eller dødstrussel, men Trøffel's innlegg minnet meg om at jeg må støvsuge idag) AVSLØØØØRT
Anna Lovinda Skrevet 12. august 2003 #11 Skrevet 12. august 2003 Først vil jeg benytte anledningen til å kondolere så mye med tapet av hybelkaninene. Du må ha det ubeskrivelig tomt nå. Husk å snakke om det og ikke bare steng det inne i deg. Jeg er her for deg, og skulderen min er god å gråte på (hint, hint). Anna Ps! Hvis du bestemmer deg for å ha en minnestund over de ikke-eksisterende hybelkaninene dine, vil jeg gjerne være med.
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2003 #12 Skrevet 12. august 2003 Du må ha det ubeskrivelig tomt nå. Anna Ps! Hvis du bestemmer deg for å ha en minnestund over de ikke-eksisterende hybelkaninene dine, vil jeg gjerne være med. Jeg har det i hvert fall ubeskrivelig rent nå. Men det er litt flaut å tenke på at den minnestunden utartet til en hyrdestund, bare fordi Anna fikk det for seg at vi skulle simulere kaniner for å gjøre alt mer virkelighetsnært...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå