Aurela Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 (endret) Jeg har fått låne en Pulse Sonic klokke av min bror, som han fikk når han meldte seg inn i et eller annet magasin, iform kanskje? Uansett, nå prøver jeg å finne en bruksanvisning, men finner bare for en annen versjon av pulse sonic klokken, jeg får det i alle fall ikke til å stemme. Ser at den klokken de reklamerer for nå er ganske friknantet, mens den jeg sitter med her er mer rund. Er det noen som vet hvor jeg kan finne riktig bruksanvisning eller hvilken model jeg har? Endret 10. september 2009 av Aurela
Dyveka Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Jeg har fått låne en Pulse Sonic klokke av min bror, som han fikk når han meldte seg inn i et eller annet magasin, iform kanskje? Uansett, nå prøver jeg å finne en bruksanvisning, men finner bare for en annen versjon av pulse sonic klokken, jeg får det i alle fall ikke til å stemme. Ser at den klokken de reklamerer for nå er ganske friknantet, mens den jeg sitter med her er mer rund. Er det noen som vet hvor jeg kan finne riktig bruksanvisning eller hvilken model jeg har? Hei. Han har kansje fått den hos "aktiv trening" treningsblad for menn. Sjekk om du finner bruksanvisninga der.Jeg har bruksanvisninga men vet ikke helt hvordan jeg kan få gitt deg den.Tror du kan ha sonic K5506
Aurela Skrevet 10. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2009 Hei. Han har kansje fått den hos "aktiv trening" treningsblad for menn. Sjekk om du finner bruksanvisninga der.Jeg har bruksanvisninga men vet ikke helt hvordan jeg kan få gitt deg den.Tror du kan ha sonic K5506 Jeg fant en bruksanvisning med bilde av en annen klokke, men den er tydeligvis ganske lik, for nå får jeg stilt den inn Da er jeg klar for dagens joggetur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå