Barskstudent21 Skrevet 10. september 2009 #1 Del Skrevet 10. september 2009 Hva mener dere om å opprette et kontaktforum? Singelforumet kunne iogforseg fungert sånn, men får ikke helt følelsen av at det er den typen aktivitet som foregår her. Å få opprettet et eget kontaktforum kunne etter min mening blitt svært interessant, eller er dere redde for at aktiviteten på singelforumet ville forsvinne etterhvert som folk ble lykkelige og fant hverandre? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 10. september 2009 #2 Del Skrevet 10. september 2009 Hva mener dere om å opprette et kontaktforum? Singelforumet kunne iogforseg fungert sånn, men får ikke helt følelsen av at det er den typen aktivitet som foregår her. Å få opprettet et eget kontaktforum kunne etter min mening blitt svært interessant, eller er dere redde for at aktiviteten på singelforumet ville forsvinne etterhvert som folk ble lykkelige og fant hverandre? hehe Hvis du skroller litt lenger ned, så der du at vi allerede har et slikt forum. Ellers tror jeg de fleste jenter foretrekker datingsider med bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 10. september 2009 #3 Del Skrevet 10. september 2009 Hvis du skroller litt lenger ned, så der du at vi allerede har et slikt forum. Ellers tror jeg de fleste jenter foretrekker datingsider med bilde. Eller med link rett inn i skattesøket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sentrum Skrevet 10. september 2009 #4 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg tror jeg heller ønsker meg link rett inn i bøtteskapet hans. ... For de søkende og frimodige kan det kanskje være strategisk lurt å laste opp et bilde av seg i profilen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 11. september 2009 #5 Del Skrevet 11. september 2009 Hvis du skroller litt lenger ned, så der du at vi allerede har et slikt forum. Ellers tror jeg de fleste jenter foretrekker datingsider med bilde. Tror nok også gutter foretrekker datingsider med bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 11. september 2009 #6 Del Skrevet 11. september 2009 Eller med link rett inn i skattesøket He he, tror pokker meg du har en del rett i det....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. september 2009 #7 Del Skrevet 12. september 2009 He he, tror pokker meg du har en del rett i det....... Det er ingen tvil om at damer har forstått verdien av penger, nei! De er jo ikke dumme heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 12. september 2009 #8 Del Skrevet 12. september 2009 Det er ingen tvil om at damer har forstått verdien av penger, nei! De er jo ikke dumme heller. Nei, kanskje ikke de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 12. september 2009 #9 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Eller med link rett inn i skattesøket Heldigvis er det noen som ikke tenker slik. Jeg tar meg en utdannelse sånn at jeg skal klare å forsørge meg selv, er mye som er mer viktig enn godt betalt jobb også Når det er sagt faller jeg oftere for menn som er godt utdannet, men ikke på grunn av pengene. Jeg liker at de har noe mellom ørene, og faktisk har gjort det de har lyst til med livet. Jeg har en oppfatning om at mange i f.eks håndverksyrker har valgt den "lette" veien til pengene, og det byr meg litt i mot. Endret 12. september 2009 av Hinata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå