Gå til innhold

Kontaktforum

Barskstudent21

Anbefalte innlegg

Hva mener dere om å opprette et kontaktforum? Singelforumet kunne iogforseg fungert sånn, men får ikke helt følelsen av at det er den typen aktivitet som foregår her.

Å få opprettet et eget kontaktforum kunne etter min mening blitt svært interessant, eller er dere redde for at aktiviteten på singelforumet ville forsvinne etterhvert som folk ble lykkelige og fant hverandre? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernedryss
Hva mener dere om å opprette et kontaktforum? Singelforumet kunne iogforseg fungert sånn, men får ikke helt følelsen av at det er den typen aktivitet som foregår her.

Å få opprettet et eget kontaktforum kunne etter min mening blitt svært interessant, eller er dere redde for at aktiviteten på singelforumet ville forsvinne etterhvert som folk ble lykkelige og fant hverandre? hehe

Hvis du skroller litt lenger ned, så der du at vi allerede har et slikt forum. Ellers tror jeg de fleste jenter foretrekker datingsider med bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Hvis du skroller litt lenger ned, så der du at vi allerede har et slikt forum. Ellers tror jeg de fleste jenter foretrekker datingsider med bilde.

Eller med link rett inn i skattesøket :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg heller ønsker meg link rett inn i bøtteskapet hans. :biggrin:

...

For de søkende og frimodige kan det kanskje være strategisk lurt å laste opp et bilde av seg i profilen sin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok også gutter foretrekker datingsider med bilde. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he, tror pokker meg du har en del rett i det.......

Det er ingen tvil om at damer har forstått verdien av penger, nei! ;)

De er jo ikke dumme heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller med link rett inn i skattesøket :cool:

Heldigvis er det noen som ikke tenker slik. Jeg tar meg en utdannelse sånn at jeg skal klare å forsørge meg selv, er mye som er mer viktig enn godt betalt jobb også ;)

Når det er sagt faller jeg oftere for menn som er godt utdannet, men ikke på grunn av pengene. Jeg liker at de har noe mellom ørene, og faktisk har gjort det de har lyst til med livet. Jeg har en oppfatning om at mange i f.eks håndverksyrker har valgt den "lette" veien til pengene, og det byr meg litt i mot.

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...