Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Overalt" står det om at nå er høsten her, sommeren er over for i år o.s.v.

Er det sant det, da?

Slutter virkelig sommeren over på en dag?

Trodde sommeren gikk over til høst litt etter litt, jeg......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, sommern(...eh..mente selvsagt høsten ække her enda..) :oops: ække her enda, men vi er vel over på "sen-sommer" nå?

I butikkene er de godt over på høst derimot, noe som kan være litt plagsomt når man, litt i seneste laget, blir bedt i sommer-bryllup og ikke har sommersandaler som passer til kjolen..... og alt er utsolgt og bare høststøvletter er å oppdrive.... :x :ler:

Skrevet

Nei sommeren er ikke over.

Er ikke årstidene inndelt sånn som dette ?

Vår: Mars April Mai

Sommer: Juni Juli August

Høst: September Oktober November

Vinter: Desember Januar Februar

Skrevet

Sommeren er definitivt ikke over, men tror nok sen-sommer er en mer riktig betegnelse. Jeg forbinder høst med en endring i vær og temperatur og dette skjer vanligvis ikke fra en dag til en annen. Husker da eldstemann ble født. Det var sen-sommer da jeg dro til sykehuset og høst da jeg dro hjem. (Første frostnatt)

Skrevet
"Overalt" står det om at nå er høsten her' date=' sommeren er over for i år o.s.v. [/quote']

Nei, jeg nekter å godta at sommeren er over!!!

Gjest Tristessa
Skrevet

Sommeren er ikke over før det begynner å bli kjølig ute. I fjor varte de varme dagene her langt ut i september. Synes faktisk det er enklere å begynne på skolen igjen når det er fint vær, da blir overgangen mye kjekkere.

Skrevet

Jeg forholder meg til temperaturen ute. Her er det full sommer ennå.. 26 grader, nesten for varmt.

Skrevet

uffda... dobbelt og greier... lenge siden jeg har vært på nettet skjønner jeg... :ler:

Skrevet

Hei hei.

Neida,sommern er ikke helt over enda.I fjor var det jo nesten ikke høst engang,gikk rett over til vinter.Håper at det ikke skjer igjen i år.... :(

Klemz fra:

Skrevet

Skulle ikkje sommaren vara til langt ut i september i år då?

Skrevet

Jo,det var det jeg leste ett sted også.....Håper det!

Klemz fra:

Skrevet

For meg føles det som om sommeren bare så vidt har begynt... Kan kanskje komme av at jeg har jobbet hele sommeren!?

Men jeg tror uansett at sommeren varer litt til - i fjor badet vi jo i hele september..

Skrevet

Håper virkelig at sommeren er over ...

Akkurat nå er det skikkelig høst vær her ihvertfall ..

Herlig :P

Skrevet

Ikke mye som tyder på ar sommeren er over her i allefall.

Sitter inne og peser hele dagen. 36.6 grader ute i dag og slik har det vært de siste ukene.

Har begynt å fantasere om julen.. :ler:

Skrevet

Sommeren er forhåpentligvis over. idag regna det. bra er det fordi sommeren er slem og altfor varm og høsten er behagelig.

og inndelingen er slik:

Vår:Mars, April, Mai

Sommer:Juni og Juli

Høst: August, September, Oktober og November

og Vinteren klarer dere sikkert å regne ut selv:)

jeg heier uansett på Høsten!

Skrevet

Sommeren er DEFINITIVT ikke over for meg ihvertfall....

Tror man trygt kan si at det er noe sånt som 40 grader ute...i dette øyeblikk... og NEI - jeg savner ikke kulden fordi om!!!

Skrevet

Nei!! someren kan ikke være over, for jeg har ikke rukket å ha sommerferie enda!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...